Vår? Njä...

Tjolla tjolla på er!!
Tydligen så är de tisda idag, jag har onsda, så är de bara. Önsketänkade? Imorgon är de iaf onsda och GREYS :D

Sen jag skrev sist så blev de ingen träning den söndamorgonen. Jag sov gott, sedan promenerade jag till jobbet och pratade med kollegorna tills chefen gav upp. Han kom inte in i systemet, för de var självklart nå fel. Så vi fick gå hem. Vi fick skriva upp 1h, vilket blir 2h i pengar *$$* Så lite handling blev de mest effektiva den dagen... skönt! Sedan kom snön...mummel! Den avtog måndamorgon och försvann på gatan.

Igår var inte så spännande. Vi fick morotskaka av Sara på lunch, helt UNDERBAR. Den höll mig vaken halva dermatologin, från kl 14 fick jag kämpa. Gick sedan när och provade mitt träningsprogram. Ja, de satt ganska fint. Måste jobba på min vilja så blir de här strålande... Ingen träningsvärk idag!

Idag vaknade jag tidigt och fick somna om, så ljuvligt. Sen låg jag en halv timme och lyssnade på hur mycket de blåste ute. Kl 9 tog jag tag i mitt liv och gick för att tvätta upp ALLA min badlakan. Höll på blåsa bort *BRRRRRR*, lite sol iaf. Hann måla naglarna under tiden, sedan var de bara mat, tänder, hår och iväg.

Fick ingen kund på förmiddan. Så jag och Somia vaxade varsin armhåla/axill på Minna. Sen kom Rosita, så vi tog hennes också. Sedan fick jag ta hennes bikini. Hann inte riktigt allt för vaxet tog slut, och Rosi skulle få kund. Jag själv fick FBF (frans- och brynfärg) och plock, najs. Efter lunch hade jag 2 kunder. Vi har avancera i veckan! Först en helkroppsmassage, 50min, på en karl (helt slut!), sen en ansiktsbehandling som tog 1h 50min... Helst ska den ta 1h,45min så jag måste öka tempo lite till!  Så idag känner jag mig ändå lite produktiv.

Sängen är nog nära... Bara en lektion imorgon. Sen blir de nog en vinprovning med jobbet för min del =) Dessutom är de våffeldagen imorgon och Jörgens födelsedag, skoj skoj.

PÖSS på ER


Dagens vårväder kl 16. De vita är snö i hård blåst!

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Vi var ner å hämtade bilen igår, vilket kallt väder Ni hadde, blåsigt å hemst.Vi hadde det varmare fast vi hadde -16 på morronen. Du VART ÄR RAPPORTEN? Du ska inte tro att du kommer undan den. Puss

2009-03-25 @ 13:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0