Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen!

Hej mina vänner!
Ny vecka nya tag??? Vi börjar väl med slutet av helgen...

Söndan blev bolaget 12-18, BRA LÖN, mat, godis, skratt och självklart många flaskor som blev räknade! Hem i 100, upp, ner, tvätt in, upp, städa kök, ner hänga tvätt, ut med kartonger, städa kök, hämta kläder.. Sen var kl 20.30...Effektivt! Midda?? Nja, hittade en korv i frysen så de blev ungsfalukorv och klyftpotatis. Min förkylning kändes riktigt bra och jag gjorde iordning träningsväskan..!

Månda vaknar jag vid 9, helt slut, ont i halsen, hvudet AAJ! Sov en timme till, men ja, de kändes väl inte bäst. Tog mig till skolan, men värmen inom mig gjorde att jag for hem igen vid lunch. Så hemma vid 16 blev de en macka och öppna deklarationen. Massa pengar tillbaka till VERA =) Efter den stunden blev de sängen några timmar. Kunde inte sova, var väldigt varm, fast utom om fötterna. Fick iaf ett uppiggande samtal, alltid skoj. Efter kl 20 klev jag upp och tog dagens första Ipren. Plötsligt sjönk kroppstempen flera grader!  Hade svårt att somna, och vakna nog mer än 5 ggr i natt.

Imorse kände jag mig ändå rätt pigg, och trodde vi skulle ha nytt ämne och tog mig till skolan. Tog inte lång tid innan jag blev varm, men jag bet ihop med lite hjälp av Ipren, tyvärr. De nya ämnet var bara produktinfo, SURT! Slutade iaf 15.15, så de var skönt. Har tagit de väldigt lugnt ikväll, inga tabletter, ingen feber. Huvudet lite lättare, men värken kvarstår. Skönt med sovmorgon imorgon iaf!

I övrigt har jag ångest. Ångest hur, var och när jag ska resa hem.... Jag vill så gärna vara med, men allt är bara på fel ställe fel tid?! Kanske en valborghelg med Tyra? Sakna henne sååååååååå!!! Några dagar kvar nu!

Nu ska jag vila lite mer...Sen kanske se Greys, om de inte blir försent. Kalle håller på skicka förra veckans avsnitt. Kan ju inte se de nya imorgon, när jag inte sett förra veckans!!!

PÖSS PÅ ER!

Ps: Jag har bara regn hos mig....Ds

Kommentarer
Postat av: Zandra

Massor av pengar till Zandra också.. prisa gudarna!! :D

Nu blir det en ny digitalkamera för min del

2009-04-01 @ 12:38:20
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ajdå..hoppas du kryat på dig! Idag skiner solen och det mesta känns som vår...Dock längtar jag hem till lite snö och lite snowboard nästa vecka...=)

Kram

2009-04-01 @ 13:21:03
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0