On da top

Jo men hej igen... jag måste bara skriva om kvällen.

Jag tog mig iväg, i tid, av något mirakel och fram kom vi. Där var Maria ggr2, Kattis, Malin, Alexandra å Kaisa. Vi små snackade å hade de trevligt tills Malin och Sara var på G. Sara som fyller år på månda trodde hon var på väg till en vanlig midda hos Maria å Kattis med Malin. Men icket. När vi började gissa att dom var i krockarna ställde vi oss i garderoben/walk in closet breve ytterdörrn och fnittrade åt allt som sades utan för. När vi hörde att dom var i vardagsrummet gick vi ut på rad och sjöng...

Sara stod där alldeles i chock och tårögd. Att bara se någon så glad gav mig en klump i halsen och en längtan efter vännerna. Sara var lycklig hela kvällen, och vi andra också. Vi åt Marias UNDERBARA smörgåstårta och spelade spel och pratade om de mesta utom skolan. Helt UNDERBAR KVÄLL =)

Mitt ikvällen ringde Hanna. Förvånad tryckte jag bort henne. Men hon ringde igen. Så återigen tryckte jag bort henne. men jag fick en orolig känsla och ringde upp henne. Vilket samtal...Jag va så glad och rörd över allt hon sa. OM ni bara visste ur mycket jag vill hem nu, bara tvärt. Få ha min och Hannas kväll, som blev ett fiasko sist, en Freda å Zandra kväll med korvstroganoff och prat. Sen vill jag hem och ta hand om min vän.... De gör ont att vara så här långt bort ibland! jag tänker på dig!!

Nu ska Vera sova. Vera borde köra igång ett träningspass kl 10 imorgon, men he bli nog inget av om jag känner mig själv rätt imorgon :P Vera ska iaf jobba kl 12...se förra inlägg.

PÖSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Zandra

åh jag har inte ätit korvstroganoff på hur länge som helst! Kommer du hem redan på torsdagen till påsk? för sen jobbar jag heldagar hela påsken...

Men det låter som en toppenkväll du har haft!

Sov gott nu. kram

2009-03-22 @ 02:40:34
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Vilken vän? Du vet ju att det ska rapporteras och godkännas hos mig först, och har jag fått göra det? Nej, nu ligger du risigt till. Är det nått gammalt eller är det nått nytt å fräscht?Kram

2009-03-23 @ 15:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0