Låg batterinivå

Här sitter jag å myser i linne, trosor och tofflor. Har som inte lust att ta mig i kragen. Kom hem från jobbet för ca 40min sen, så en lugn stund är jag väl värd.

Natten var kort. Ludvig, Amadeus och Daniel delade på min bäddsoffa inatt. Och på golvet på en madrass låg Maja, gott om plats! De var väl inte de lättaste att få isäng dem, och sen få tyst på dom. Men tillslut lyckades jag och fick sova nån timme.

Skulle behövt duscha, äta och valt ut kläder ur min tråkiga gamla garderob, men vill helst sova. Blir inge sova om jag ska vara i Vällingby senast 18.30, för bussen mot Spånga går 33, som jag å Malin ska med. Sen ska vi byta till pendeln och åka till Barkaby där Kattis och Maria bor. Där blir de lite överraskning för Sara som fyller år på tisda/månda?! Blir nog en lugn trevlig kväll kan jag hoppas på med brudarna i klassen.

Imorgon är de som väntat sönda.Sovmorgon skulle sitta väldigt fint. Men jag ska försöka satsa på att hinna träna innan jag börjar jobba kl 12. Vi ska inventera på jobbet med dubbel timerstättning, så de vill man ju inte missa =)

Gu, vilket klagande inlägg detta kändes som. Men något positivt vara att få vandra till och från jobbet i solsken =)

Dags att ladda om batterierna. Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag tycker att det lät helt okej.. nog skulle jag ha mera att klaga om :D

hur hade ni det på festen då?

2009-03-22 @ 02:09:39
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0