GAY HUMOR =)

Idag älskar jag livet =)

Kl 12.20 gick Vera från skolan mot Kungsträdgården och Operan. Gick huset runt...Nicke hörde allt på telefon. Ingen rätt ingång, ingen Julia. Så Vera gick ner till vattnet breve, i solsken och fotade sina ny funna vänner.....(dom små bilderna går att förstora...klicka!)



Denna bild ovanför, I LOVE! Duktig mobil!

Och här är Jöns -Den mörk hyade/fjädrade svanen =)

Ja, som ni ser fina va dom. Sen hitta jag Monkan och gick in. Sen kom Julia, och tillsist Seved å Tess. Ca 50bord med vin på att prova, bra mässa! 3,5h senare höll mina fötter på DÖ i stövlar med klackar. Klackar som jag inte gått på senast halv året?! Hur som... Vidare å handlade lite, med Julia. Sen åkte vi till Seved där Tess var. Vi började dona med lite mat lagomt tills Seveds karl Henrik kom hem.

Vilken kväll...Skrattat så tårarna runnit, ätit gott och haft väldigt roliga samtals ämnen. Svårt att hålla sig för skratt då Seved helt speedad hoppas runt och säger lugna ner er nu ni MÅSTE lyssna...och vi sitter redan som ljus. ÅÅÅÅH, vad vi skrattat åt den mannen och hans tankar. Sjukt rolig bilder också...HAHAHAH! Skippade min tvättid och Greys för denna spontana kväll, så ni kan ju gissa hur kul jag haft=)

Oj, nu är tvättmaskin klar. Var tvungen att tvätta skolkläderna...Tur att vi börjar 12 imorgon. Dock träning före, om halsen är bättre!

PÖSS

GRATTIS JÖRGEN!!!! Pinsamt nog hann jag inte ringa, innan han smsade och tackade för paketet... Syskonkärlek =)

Kommentarer
Postat av: M

Hej, kollar din blogg nu så här sent:)

2009-03-29 @ 01:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0