Så mycke, så kort tid..I like!

Jo men haj!
Tänkte berätta om senaste dygnet, som innehållit en hel del =) Men vi tar de från början... Efter jag varit hos läkaren i torsdags så gick jag ju in på Bolaget och sa hej till mina kära kollegor och blev bjuden till Tess på avskedsfest för Maria och henne.

Så igår då kom ja hem var de bara slänga om kläderna och iväg till Bolaget igen och möta upp Tess. Vi tog hennes bil och åkte och köpte pizza till gänget, bolaget bjöd =) Sen åkte vi till hennes GRYMT fina lägenhet. Hon plockade och donade och jag bokade flyg hem för påsk och i februari. Resan nu i februari bokade jag bara hemvägen, med SAS. Påskturen blir med Malmö, som EJ skickat bekräftelse lr dragit summan från mitt konto. Jag tror dom hatar mig sedan efter jul då jag hade mycke packning.

Hur som så komme Maria, Julia, Ted och Magnus (chefen) vid 19.45 och vi och hade de väldigt trevligt och åt gott. Sandra kom lite senare. Väldigt roligt att träffa alla. Oftast jobbar jag bara med Julia och Tess, och dom andra har jag nog jobba med en dag var bara. Efter 23 var de bara jag, Tess och Ted kvar så då drog dom med mig på en ölkrog (nä, dricker fortfarande inte öl!) på Brommaplan där vi hade de fortsatt trevligt. Hem kom jag lagomt runt 1.

7.50 ringde väckarn, så upp å in i duschen på med arbetskläderna och iväg. Tog denna tur åt Tess, så hon skulle skippa jobba på sin lediga helg och dagen kändes lång, väldigt lång. Tur att Julia piggar upp..HAHAHAHAHA! Fick låna hennes handledskydd, så jag kunde avlasta vänstern lite grann. Väldigt snällt! Väl hemma efter 16 så åkte kläderna av fort och ner i sängen, så skönt. Låg där till klockan nästan var 18.30.Då var jag hungrig så jag värmde kroppkakor (exotiskt, i know) och läste anatomi. Kvällen har varit väldigt lugn. Mot allt har jag skaffa Facebook, mest för att se Tess bilder från igår. Annars har jag duscha, rensa bilder och sånt. Soft med andra ord.

Imorgon står Anatomi, rensning och handling på schemat. Även en date med Herman (Elin) om jag hinner. Samt vila handleden!

KRAM PÅ ER!


Maria, Sandra och jag

Tess, Ted och jag som missat poängen med bilden

Julia och Maria

Kommentarer
Postat av: Zandra

Underbart! DU har skaffat facebook! :D

2009-01-18 @ 11:09:21
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0