Reload

Dagen började bättre än igår. Var riktigt vaken på anatomin och antecknade rejält! Ska dock justeras när vi gått igenom de absolut sista imorgon. Tänk att de är våran sista anatomilektion imorgon... GRYMT =) Ikväll tänkte jag gå igenom de här avsnittet men, de blev att svara på frågor och skriva ner ord istället. Sånt som också måste göras, skönt att ta de lite lugnt för engångs skull, speciellt efter dom senaste dagarna med kemin.

På tal om kemin...provet var drygt 80 frågor av dom från häftet. Så många svar kunde jag, fast jag visst egentligen inte visste vad de var. =)Men men, sånt som händer, bra för poängen iaf ;)

Imorgon blir de nya anatomitag!

KRAM på er

Kommentarer
Postat av: Elin

Hello my friend!!!



Vad skönt att anatomin snart är över! Tänk vad bra du har fixat den :)



Ska svara, fast du vet ju hur jag är, jag kan ju ha mobilen precis vars som helst :P

Puss!

2009-01-14 @ 00:47:32
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hur är det med tummen nu då ?

kolla upp den, det kommer nog inte bli bättre av sig självt..

2009-01-14 @ 21:25:52
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0