Låååååååååååååång dag

När klockan slog 15 idag hade jag hunnit med detta
* En hel ansiktsbehandling (min första)
* Söla ner min rock med rengöring
* Handtvätta rocken (behövdes till eftermiddan)
* Äta en halv lunch (sen kom Elif å sa: Alla ner, prov nu inte om en halvtimme)
* Sista anatomiprovet -FRUKTANSVÄRT svårt..huva!
* Lite mer lunch
* Träna
* Föna halva håret (sen kom Sara: Yoga nu, vi börjar tidigare!!)
* Yoga

Sen var jag knäckt och förvirrad. Satt och yrade i en timme innan jag försökte stryka rocken torr. Efter de mat och snabbt ner och förbereda för min kund Hanna Ahlberg. Även hon fick en ansiktsbe. Gick fint tyckte jag. Hon kommer nog nästa vecka för en pedikyr..haha.

Hemma var jag vid 20 (12, 5h senare). Ingen nytta ha jag gjort... Lr jag har ju prata med Hanna å Nicke, alltid bra.

Nu ska sova... Imorgon ska jag ligga fram till lunch och få en ansiktbe.  Efter de har vi make-up, najs day!

KRAM

Kommentarer
Postat av: hanna

jag kommer alltid att ha dig kär efter den där behandlingen, underbart!! (haha. självklart har jag dig kär för annat än den också;)). är ännu mer nervös inför pedikyr, eftersom jag är ju kittlig på fötterna. haha. men det kan inte bli annat än kul!!



när får du veta resultatet på tentan förresten?! hoppas att det lugnar ner sig lite för dig också så du får lite lugn.



kram kram!! ps. om du vill kan du ju höra med isa på måndag vilken dag det skulle passa för er att ses ds.

2009-01-22 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0