Körkort i AB

Idag klarade jag mitt körkort i AB (ab=ansiktsbehandling) Så nu har jag gjort min första HELA riktiga behandling. Sjukt att de gick så bra. De kändes som en vanlig lektion, fast lite förvirrad blir man över vissa saker. Men än är jag inte fullärd, de går ständigt framåt =)

Efter lektionen på 3,5h utan paus (jag tackar dom som uppfann Dextrosol) så fick vi se våra sista anatomiprov. Ja, jag är nöjd över mig själv. Var seriöst orolig efter förra veckan, men miraklet gav mig ännu ett VG. Högre än första provet, lägre än förra. Slutbetyg VG =) Så nu gäller de bara att läsa igenom allt då och då under året så jag klarar frågorna på examen.

Annars så köpte jag skor idag, för helgen. Måste prova vilka kläder jag ska ha.. Urvaltet är litet! Något mer jag ska kosta på mig i veckan är naprapat på freda. Dum nog har jag använt skolväskan (axelväska) senaste dagarna och de tog de sista av min rygg som redan hade ont. Ska bli skönt på freda, för då blir jag en ny människa till salongen på månda =)

När jag kom hem utslagen ikväll så slängde jag in en tvätt, lagade mat, åt, diskade hämtade tvätten igen. Sedan intog jag soffan och 2a halvlek av Handbollen. Grymt rolig match, tills jag somnade till sista 2 min, suck! Skönt med en power-nap, och behövligt!

Igår hade jag ju Herman som kund, och imorgon skulle jag haft Hanna. Men de sa jag ifrån mig. Malin som skulle haft Hannas kompis, fick feber idag (stackarn). Känner mig bara så bläääää. Jag behöver träna imorgon! De kan kanske ge mig styrka igen.

På tal om de ska jag packa väska till imorgon nu, Ryggsäcken!!!!!!

Go natt!

Mamma Fransson: På freda skulle jag ge mycket för att kunna stå på Arlanda, men jag gissar att inte lärarna håller med. Och när jag kommer hem flyttar hon väl ner, så vi åker omlott. Nu kan vi iaf prata i telefon. Jag tror dom klarar sig i garaget ändå. Fick andra roliga nyheter från Vännäs i fredas, men men de tar vi inte här =)
Zandra: Vi får öva när jag kommer hem =)

Kommentarer
Postat av: Zandra

oja. det vill jag inte missa. hur många timmar är det kvar nu?

2009-01-28 @ 08:59:25
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Elin

Du måste verkligen bli hur rolig som helst med dextrosol i kroppen, tror nog att det måste ligga åt blandsafts-hållet ;) Läs min blogg! du får garanterat en chock! :)

Kram!!!

2009-01-28 @ 12:34:17
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

1 DAG KVAR.Du har väl inte glömt att rapportera till mig, abselut allt.Och inga dummheter i helgen, inga pojkar på rummet en snäll och skötsam flicka vill jag höra talas om. Puss. man kan kolla på nätet under svenska rallyt el. SMrally hur det går för dom ihelgen, första riktiga SM tävlingen. Kram

2009-01-29 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0