Kemin stämmer inte alltid

Ursch och fy för kemin. Hur har dom tänkt vi ska lära oss allt de här på så kort tid? Hur har alla andra klarat de? En förklaring kan va att dom inte läser anatomin samtidigt. Åh, ni fattar inte hur bajs allting är. Jag kanske borde plugga ist för att klaga, men mina redan dryga 3h ger mig rätt till en paus.

Startade en tvätt imorse. Tänkte lägga i en till efter den, så allt sånt skulle vara klart. Men någon hann dit före och slita ur min tvätt och starta en egen. SURT!!!!!

Imorgon lär väl dagen se likadan ut. Dock ska jag och Malin ut och handla. Åker nog ut till Brommaflyg på Coop. Skulle behövt in på ett Stadium och prova skorna jag kollade på i torsdags. Tror dom kan vara bra träningsskor. Kunde inte köpa dem igår, eftersom både börsen och kortgrejen låg i handväskan, som var hemma, suck!

Glad är jag iaf för Edvin, som jag blev moster till igår :D Alldeles förlänge blir de tills vi ses!

Nu ska jag försätta med tentastudierna/skiten!

KRAM


So cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0