Down in Fjollträsk

Sccchhooo, här nere är jag nu. Jag och Bengt lämnade Vännäs ca 9.40, då snön föll som mest. Väl i stan så traskade jag in med stor väskan och datorväskan på flygplatsen för att checka-in. Lyfte upp väskan på bandet, såg på vågen 30,0kg, hann inte mer än tänka tanken så säger killen:
-Väskan har övervikt!
 Jag lite oskyldigt:
-Ojdå. Men de gick bra när jag flög upp då den vägde så mycket.
Men sur karln sa bara att jag skulle gå bort till en annan kille. Skulle aldrig gjort de, för han var också som att prata med en vägg. Jag försökte gulligt förklara att väskan vägde 27kg upp, och förut har de aldrig varit några problem. Men han knappade på i 4min sen sa han, de blir 300kr med moms. IDIOT!!! HATA MALMÖ!!!

Bitter blev jag på dom i säkerhetskontrollen också, dålig start på dagen! Kallt var de här nere, blåsigt. Väl här hjälpte Hanna mig återigen med väskan. Hon är för söt! Sen blev de postläsning. Sötaste julkortet någonsin hade jag fått av Nils =) Efter de var de bara att traska iväg och handla. Tur att jag gick när jag gick, för sen började de snöa. Precis som piloten sa att de skulle göra.

Middan blev tidig, var tok hungrig. Sen så har jag suttit nästan 3h med skolarbete. Minst 2,5h av dom till anatomi.... ja, plötsligt känns allt som förut!

Ska nog isäng nu. Är grymt trött, och 3h anatomi väntar mig kl 8.30 imorgon... Den ni!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Zandra

men det var bara nödvändiga saker...nödvändiga saker.

2009-01-07 @ 12:21:21
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0