Åh en sån helg, vilken underbar helg...lalalal

Jösses så länge sen jag skrev sist. Men de ska jag kompensera nu =)

Torsdag: Började med vaxning, som börjar bli en del av mig snart tror jag. Smärtan är som den samma varje gång, men jag börjar bli van. Hur som helst så blev eftermiddan såååå dryg, himla Elektro terapi (apparat lära). När vi äntligen fick gå så var de dags att ladda för kund. Camilla (kusin) skulle komma för en manikyr, vilket hon gjorde efter en hel del vims. Sånt som händer =) Trött å sliten kom jag hem...! Jonathan erbjöd sig tom att diska min matlåda för jag såg så trött ut... Illa?:P

Freda: De som stod på schemat för dagen var ansiktsbehandling. Jag började på Kattis, och jag tyckte de gick väldigt bra. Vi körde även frans- och brynfärgning, eftersom de kan ingå i en behandling. Mycket är de man ska komma ihåg! Sen efter tidig lunch var de min tur att ligga. Jag hade en sån dag då jag inte tålde någonting. Fick 5-6 allergiska reaktioner på krämer och masker. Ursch och fy vad de brände och stack =( Så många avtvätt blev de på mig! Kvällen blev städning, sedan åkte jag till Malin som flyttat till en 1a i Vällingby. Vi såg tv och hade mys-kväll.

Lörda: Underbar sovmorgon, som jag längtat sååååå efter, MMMM! Sen blev de en stor tvätt och göra sig klar för dagen. Vädret var slask, blåst och små regn typ som sist jag skulle till Ikea. Jag åkte till Vällingby och mötte Malin. Sen åkte vi buss, pendel och buss till Ikea. Härligt att strosa runt där utan press. Hyfsat mycke folk, eftersom de var löning för vissa. MIddan åt vi på Max, UNDERBART!!! Kvällen blev en favorit i repris hos Malin =)

Idag har jag plockat bort tvätt, packat upp Ikea-sakerna, och skrivit handlingslista. Tog en paus nu. Sen väntar handla, städa kök, läxa och Malin ville öva manikyr. Så verkligen en dona-dag. Kanske borde ta ner julgardinerna??

Mamma kanske är påväg till Skellefteå idag för att få se Edvin. SÅ avundsjuk. Längtar grymt tills de blir min tur... 4,5 veckor kvar! Lite synd tycker jag om Bengt som krocka i fredas. Fast nu kan han inte klaga på mig längre iaf, tack och lov!

Veckan som kommer är sista veckan innan salongen. Så i veckan ska vi öva inför då. Ta "körkort" i ansiktsbehandling och vaxning, tror jag. Sen är de viktigt att vi är fint sminkade och håret perfekt. Jösses, nu blir de hårt..haha!

Dags att forsätta med dagens lista!

KRAM

Mamma Fransson: Du vet hur gärna jag hade velat vara där för att träffa DIG, men jag kan inte vara överallt. Tyvärr :P
Sofia: Äntligen!!!
Zandra: ;)
Åse: De var inte lila, och jag var oskyldig =)
Elin: Längtar såååå tills ni kommer =)
Hanna (din kommentar syntes bara för mig): Kul att du gillade ansiktsbehandlingen. Pedikyren kommer gå fint. Jag har överlevt den många lektioner, haha. Tentan hoppas vi få tillbaka snart, men man vet aldrig...

Gårdagens bild från Malins hiss:

Tänk dig för nästa gång du åker hiss med last ;)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag vill komma ner på på "PRAO" hos dig.. dels för att jag kan vara "provdocka" fast mest för att jag får vara med dig.. eller rättare sagt så får du släpa på mig hela tiden :D också kan vi göra korvstroganoff i köket ! Eller baka muffins utan att smälta smöret :D

2009-01-25 @ 20:47:29
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

3 dagar kvar tills hon kommer.Det är nån viss brud som skulle vara här nu, det arbetas flitigt med ett visst fordon just nu.HIHIHI.Du missa fina framgångar ihelgen, för alla.Ihelgen så kör Nisse SM i Hagfors,du kan säkert få reda på resultat på nätet. Puss å kram

2009-01-27 @ 20:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0