Nu vänder de och blir... Vinter?

Trött start på dagen igår, och de snöade. Väl på jobbet så får jag reda på att vi ska vara 4 personal, när de helst ska vara 6st. Så de var bara jobba på som ett tok. 4 av dom 6h vi hade öppet var jag nog i kassan. Lite jobbigt när man har lika många kassor som personal, och någon måste vara på golvet. Ja, ni inser nog själv problemet. Fina köer, men vi var grym!

Mötte sedan upp Simon och vi handlade lagade midda och åkte in till stan och såg Bedtime stories. Grymt bra film, positivt överraskad. Lämpligt låga skämt..hahaha! När vi kom ut föll stora, stora flingor. Vi tog en tur runt kvarteret där och jag visade skolan, utifrån. Sen var de hem och isäng. Somnade som en sten och såg fram emot min sovmorgon till 9.30.

Simon väckte mig strax efter 9, då var han pigg. Han gick runt och nynade reklam melodier och tyckte jag skulle gissa. Jag låg halv väck och försökte hålla upp ögonen. Vi tror att de var Ajax han sjöng, haha. 5min senare ville Simon ha sin fil, så han gick och tog fram frukost. Ja, då gav jag upp och klev ur sängen.

Åkte med in mot stan när Simon skulle vidare. Jag hoppade av på Fridhemsplan och veckohandlade. Har även haft genomgång av ljudet på kyrkan och läst igenom näringsläran. Frågan är om jag kommer ihåg hälften, är såååå TRÖTT! Sitter och skriver här bara för att hålla mig vaken....!

Bakom mig är de melodifestival-repris. Ursäkta, men varför har vi bidrag som varken är på svenska lr engelska i den svenska uttagning?? SÅÅÅ SÄMST!

Snart kommer jag HHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMM och får träffa...

EDWIN =)

Mysigt, de ska bli! Och för jag som trodde på Carros pojkvän som sa att de skulle vända idag och bli vår, så vill jag visa er denna bild som jag tog strax före kl 18, efter nästan ett dygn med skyfall:


Så slask imorgon...! Eller, de är redan slask i stan.

Sen en avslutande egobild som jag tog på igår morse när jag stod och tänkte på hur länge de är kvar tills jag kommer till Vännäs...


Ser nästan vaken ut..hahaha!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tänk också på att det finns dom som inte ens kan engelska som ändå väljer att sjunga på engelska! DET är värre...

2009-02-22 @ 21:25:10
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0