Raka ben, mindre smärta

Imorgon är de freda, skönt på ett sätt. Men kvällen bjuder nog på städ, tvätt och skolarbete. Kanske lite tv om jag har tur. Tidig kväll hoppas jag de blir iaf, jobba väntar lördamorgon. Hoppas för allt i världen jag hinner träffa Elin massa också. Lär väl bli ett hej, men jog hoppas på mer =)

Imorse när vi fick stripparna med dagens jobb så utbrast jag glatt: JAAAA! Alla frågade givetvis vad jag fick. Jag vänder på lappen, leendet blir stort och jag säger: BLANK =)
Ingen kund fick jag, vilket kändes bra. För de gav mig tid att öva massage. Sen så fick jag leka kund till Kaisa. Hon vaxade mina halva ben. Så skön förmidda!

Efter lunch hade vi pedikyr, men med vår manikyr-lärare Charlotte. Hon är sååå KUNG. Pratar hela tiden och berättar allt som kan hända. De mesta dåliga hon verkligen har en bra story bakom har hon lyckas med själv. Som hon berättar med ljudeffekter och gester....hahahah KUNG!!

När skoldagen var över gick jag ner till gymmet igen. 2a gången i veckan. Nu börjar jag komma in i rutinen lite. Träningsvärk hade jag redan i muskeln vi inte bör nämna här. Och mer fick jag! Trött, hungrig och slut kom jag hem vid kl 19. Kändes som om jag skulle betalt mycket för att ha maten ståendes på bordet. Borde nog skaffa en karl ändå...Siv-Göran ger bara värme.

Mamma Fransson:
Jag kan se ditt leende framför skärmen. Vi får ha ett samtal när jag kommer hem, så inte du börjat med dumheter där hemma utan min vetskap.

KRAM PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha! Ja Freda, Många gånger är det ett rent NÖJE att läsa din blogg. haha!

Din kuf ;)

2009-02-07 @ 11:43:20
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0