Sovmorgon

Go morgon på er!
Detta är inte alls vanligt för mig att sitta och blogga så här på morgonen mitt i veckan. Ni kan va lugn. jag är skolkar inte och frisk är jag. De är bara de att vi har kväll på salongen och börjar kl12, skönt! Så självklart håller jag på tvätta...vad annars.

Veckan på skolan har just bestått till stor del av tvätt. Är salongsansvarig med Gunilla och Elif, så vi tvättar, städar, bär, maglar, dör av värmeslag i tvättstugan, hjälper alla osv....Med andra ord slavar! Som i måndas då hissen givetvis la av när vi höll på med varorna och fick springa 3våningar av och an med kartonger.... Är detta de vi betalade för? Den frågan är verkligen aktuell...!

Annars så träffade jag Beppe i måndas, vilket var väldigt skoj. Lite kul med besök i vardagen. Eftersom den annars bara kretar runt skola och jobb.

Bolaget började med iveckan att ha öppet till 19 mån-fre, så givetvis var de bara att åka dit igår efter skolan och jobba. Precis som på freda/imorgon då vi slutar 12, för första gången sen före jul. Jobbar självklart lörda också.... JAG LÄNGTAR TILL SÖNDA!!!!! Så jobb-skola 24-7, nästan.

I helgen blir nog Malin kvar här, tack å lov. Hon får bli min Alla Hjärtans dag-date =)

Oj, nu måste jag ner och hämta tvätten och sedan göra mig klar för skolan!

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

maglar??

jag har två allahjärtansdag dejter :D

2009-02-12 @ 17:43:39
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej hallå! Såg du att jag snodde bilderna på oss från dig till min blogg?? Hoppas det var okej...

Jag säger det i förskott; Glad Alla Hjärtans Dag! :)



2009-02-13 @ 12:45:26
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0