2a advent

Sorry, för den sena uppdateringen. Men latheten i mig har tagit över TOTALT! Försöker plugga, försöker var duktig, men inte verkar de ge något. Typsikt!

Förra veckan var jag salongis hela veckan, städ och putsning på schemat med andra ord. Men de gick fint, vi hade en del vanliga lektioner som tur var. Vi hade bla Make-up slutprov förra veckan. Jag blev väldigt nöjd. Kanske inte teoretiskt men praktiskt. Så nu är de bara att hålla tummarna. På fredan var vi på Hasseludden på Yasuragi, ett japanskt Spa. Väldigt mysigt, och välbehövligt. Bada i varma källor, simmade och njöt. Vi fick morgonrock och badkläder å allt. Stannade alldeles förkort, jobbet kallade som vanligt..



Lörda var de jobb, sedan midda med Bolaget. Riktigt gott, och hyfsat trevligt. Blev inte ute allt för länge utan for istället hem och sov så jag var utvilad för söndan. Åkte ner till Rönninge till Micke med familj och mamma och Bengt =) Spelade Dot, åt mammas älgstek, väldigt skönt. Stannade över natten och åkte med mamma och Bengt upp hit igen. Dom tog en låda skor, och en Ikea-påse med kläder upp, perfekt.

Igår hade vi slutprov nr 2. Massage var de och även de gick bra. Väldigt enkelt, enligt mig iaf. Nästa vecka väntar pedikyr och manikyr. Lackningen känns allt annat är 100.

Nu ska jag se Bonde på tv 4 play.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Camilla

Yausragi, visst är det ett underbart ställe?:) Jag var där i våras...så skönt..och så härligt att gå omkring i morgonrock:D

2009-12-10 @ 20:48:17
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0