Surprise!

Jag åkte hem ihelgen =D Kanske inte var så stor surprise för alla, men många. Jag hade bokat resan på måndan redan, så när jag skrev sist var jag packad och klar...busigt!

Torsdan började med en lektion Indian head-massage, lika bra som de låter. Jag somna :D Massa mys och pill i håret. Åse, detta är en behandling för dig! Efter de var de hudvårdsprov, kändes stabilt. Sedan var leendet stort och jag å Malin for till centralen. Vid 14.30, åkte jag iväg med tåget till Sundsvall. Där mötte jag upp Nicklas, som jag fick åka bil med hem, perfekt. Var tänkt 2 depå stopp i Övik, men de gick inte så bra. Sov i Sävar den natten, eller dom timmarna. Vaknade alldeles förtidigt, kunde inte sova. Lite lätt illamånende. Så lika bra att kliva upp, då blir de bättre. Så jag åt frukost med Bengt före kl6, härligt. Åkte med han till stan sedan och åkte lite lastbil med Nicklas.
Hoppade av efter vi lossat i Vännäs.

Klev innanför dörren på Göransvägen, Mamma Fransson blev minst sagt överraskad. Dagen försatte med solning i Hjåggsjö med Hanna.

 barnkalas för Wille, Grillning PÅ sjön med Hanna, Nisse, Tomas ggr 2, Johanna å Gurkan. Sen komme Nicke också. Toppkväll. Väldigt trött när vi skulle sova. Jag å Hanna delade säng för Nisse ville ha soffan, bra för mig =)


Lördan blev en sväng till Emma å mattias, sen iväg till Näsmark och lastbilsmässa. Vi hade mini cruising dit upp.



 Varm och härlig dag, å gubb-dagis *haha*. Solbränd blev jag! Vi åkte efter nån timmer hem och vände till Mjösjö för mer wake-board åkning. Eller jag, Simon och Nicke satt å prata på straden medan dom andra roade sig. Kvällen forsatte med grillning vid Baggböle hängbro. Härligt, tills myggen kom. Minst 25 myggbet! Jag å Nicke åkte yttligare en sväng till Näsmark för att se gubb-dagistet i sjöslag.. haha, vilket späcktakel.

Hux flux var de sönda. Tog mig en härlig promenad till Franssons och väckte Johanna. De var dags för våran omtalande körlektion. Så vi intog åkern med Peggen. Lektionen innehöll växla 1an till 2an, slalom och parkera. Otroligt duktig elev!

Efter de var de bara fara iväg till köpingen för min efterlängtade date med Zandra. MM, vilket lunch! Dagen gick fort, för fort. Så sen bar de av till Sävar för en dusch innan middan och avfärd till flyget.

En av dom bästa helgerna de här året, utan tvekan. TACK ALLA DÄR HEMMA!!!! Livet kändes bara så lätt igen! Får se när de blir av nästa gång....!

Annars så flytade jag igår. Sov här hos Tess inatt, hon sov hos sin Björn. Vilken säng... 160cm... Jösses, im in lööööve! Ivar, kissen är såå gosig! Tess åkte idag på förmiddan, lyx. Men de har jag också, tihi.

Sova... Tror de =)

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Åse

Härligt att helgen blev så lyckad! Trist att vi missade dig!! Den där hårpillsbehandlingen låter ju som att nån uppfunnit för just mig! VILL HA!!

Kram kram

2009-08-11 @ 23:14:15
Postat av: Zandra

Saknar dig redan! Du måste komma upp snart igen!

VI har ju inte hunnit; shoppa, fika, promenera, se film, baka muffins och festat.

Det måste hinnas nästa gång :D

2009-08-13 @ 09:05:56
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Johanna

jag och bilen är redo för nästa lektion. längtar tills du kommer hem igen :)

2009-08-13 @ 21:57:32
Postat av: mamma Fransson

Hej Gumman!

Känns att allt gick så fort ihelgen och att jag hadde alldeles för lite tid till dig, men jag hann ju krama om dig i alla fall.Längtar väldigt mycke efter dig.Puss

2009-08-13 @ 22:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0