Hon kommer med solsken till mig...

Snacka om att dagarna flyger iväg.... Precis som jag vill =) Trodde dock inte de var så länge sen jag uppdaterade sist, men tydligen.

Förra veckan bestod av en hel del huvudvärk, värmetoppar och halsont. Men var efter dagarna passerade och min totala vila från allt, så blev jag bättre. Jobbade tom 3h på torsdan, eftersom de varit ett smärre kaos där efter modulbyte ( =prisändring, varor ska flyttas, nya varor ska in, andra ska ut) Så när jag kom på torsdan för att lösa av lite personal, hade dom hunnit slita av 19pall den dagen, så min 3h blev väldigt lugna och trevliga kunder hade jag =) Vädret ute var underbart och jag njöt.

Freda var min sista dag i tvättstugan, och den började med en pedikyrkund. Sen fick jag ta en promenad ut i ett underbart vårväder och köpa frukt till skolan. Väl tillbaka var de KAOS. Kaos över alla kunder, för få sängar, eller snare tjafset om dom. Spa-klassen hade nämligen 7 sjuka, och vi en. Så vi hade några av deras kunder. Jag hade även en helkroppsmassage som avslutning.

Efter skolan, helt slut, reste jag till Södertälje till Sofia och Pontus. Midda, dusch hanns med innan gästerna till inflyttningsfesten kom. Väldigt trevlig kväll, sedan somnade jag som ett barn i en RIKTIG säng. Lörda blev sovmorgon, sen ut i solskenet. 14grader i skuggan, mycke mer på bänken där vi njöt innan jag reste uppåt. Jag gjorde ett depå-stopp i Rönninge och åt midda med mamma och Bengt, samt fick några par av mina skor. *LYCKA* Väl hemma var klockan runt 17,30 och de var dags att ladda om. Malin kom förbi och vi gjorde oss klar inför helgens 2a inflyttningsfest. Denna gång hos Somayeh (kollega), festen hade 80tals tema.... Jag låter bilden tala för sig själv....!



Idag tog jag yttligare en sovmorgon. Vädret var tråkigt. Så jag har städa, handla, plugga, laga mat och slutligen tagit en lååååång dusch med peeling och hårinpackning. Känns väldigt bra nu. Pricken över i:ett hade varit vaxade ben....

Ny vecka stundar, men den känns kort, snabb och okej?? SNART får jag resa hem igen, längtar!!!!



TACK FÖR EN UNDERBAR HELG, MINA VÄNNER!

KRAM

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej snygging!

Du är ju verkligen het en riktig gogogirl. Du tog väl alla med storm, fanns det nått hett där? Hoppas Ni skötte er på freda, inge bus hoppas jag? Jag räknar dagarna till du är här.Puss Puss

2009-04-05 @ 21:44:44
Postat av: Minifransson

tja! du var ju inte lite het på bilden. resten måste ju ha gapat av avvund ;) längtar tills du kommer hem. hoppas ni hade det roligt i fredags :) vi synes

2009-04-05 @ 22:44:01
Postat av: Zandra

men snyggo!!! vilket pudding!

Nu är det måndag snart är det torsdag! :D

längtar längtar längtar...

2009-04-06 @ 10:49:48
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: hanna

kan inte annat än hålla med kvinnorna fransson.. vilken hot babe ;P



snart äre vännäs som gäller. hoppas du kommer på påskfesten i mission på lördag. hade iaf tänkt gå dit med karln. see you!!

2009-04-07 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0