"Jag gillar de"

Åter en vecka ha passera. Förra veckan blev ungefär som jag skrev i förra inlägget. Dock sov aldrig Malin över för hennes "tant" till hyrevärd kom inte, igen. Måndan var trevlig å jag och Pontus grattade Sofia snällt på tisdamorgon =)

Sen som kom fredan och jag var på topp. Men massagelektionen slog ner mig totalt. Fast de är väl så att man måste bryta ihop för att komma igen?! Jag strosade lite på stan och andades sedan åkte jag till jobbet och träffade Julia, som varit "hemma" i USA 2 veckor. Lite sol och samtal fick mig att piggna till. Sen åkte jag ut till Karolinska och mötte upp Hanna, som åkte ner med Nisse o co. Vi for hem och lämnade saker, sedan gick vi å handlade. Såååå varmt de var. kort ärmat trots kl var över 17, och de hettade! *NICE* De blev grymt god midda och trevliga samtal. Innan vi gick isäng färgade jag fransar och bryn på henne, hihi.

Lörda var de upp kl 9 och äta frukost, på med sommarklänning och leggins och ut på scccchhttan. Maja B N som flygit ner för en intervju gick med oss, eftersom intervjun var 17.30. Jag å Hanna shoppade lite var, å Maja en studentklänning, härligt. Behöver dock fortfarande tex en jacka. Kappan är tooo hot, in the wrong way. Jag å Hanna åkte hem en sväng vid fem och gjorde oss klara för en midda på en uteservering. Middan blev inomhus, för de tok blåste. Men vi hade bra sällskap av Sofia och Pontus. Sen åkte vi vidare till gamla stan och hittade vi ett mysigt ställe där vi satt och pratade. Hittade även Micke där, hahah."jag gillar de", citat  vi alla minns! =)

Idag ring Nisse redan 8.05 så då var de upp å i med frukost och Hanna packade ihop sig och vi begav hos till Kristineberg och virrade runt,, De ligger just breve E4an, väldigt nära mig. Men dom missade avfarten. Så de blev tåg å buss igen till Karolinska, nästan i  Solna. Så jag vinkade av Hanna, Nisse, Emil, Roger och Lotta och åkte hemåt igen.

Nu sitter jag ute på gräsmattan vid en av våra bänkar. Har plugga lite dermatologi och funderar om jag ska orka fara och handla, samt städa rummet...Men de är så skönt här ute!! Verkligheten känns lite v-modig efter en sån här helg. Att dessutom få veta att huset hemma är sålt och vi ska vara utflyttade 1juli, gör de inte bättre. Har inte hitta något annat boende här nere heller, från 15/8.... Bostadslös gånger 2???

Lite bilder....


Hanna å Maja, mmm glass!
 
Sol och vänner... De är underbart!

Dom rullade hemåt, å ensam kvar här nere blev jag...!

Men som Zandra säger: varför förneka att vi hör ihop?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-26 @ 21:51:44
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Trodde att du hade glömt bort oss, här tar vi en dag itaget, har inte haft så mycke krafter till annat än att ta mig upp på morron och försöka ta mig igenom dagen. Har varit på kurs fre-lör och blivit ompysslad, kunde inte ta emot nån kunskap men det tar vi nått annat år. Skönt att se att ni har haft skönt och mysigt ihelgen, dom har kommit hem nu. Puss å kram

2009-04-26 @ 21:59:45
Postat av: Zandra

som handen i handsken och fisken i vattnet.. som zandra och freda. hör ihop :D

och du... den där hårfärgen hade jag förra veckan.. haha!

2009-04-26 @ 22:41:15
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0