Hot n cold

Katy Perry sjunger nog om mig i denna vers:
"You, You don't really want to stay, no
You, but you don't really want to go-o
 You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
"

Totalt förvirrad, totalt lost, toltalt ????
Mitt i jobb, just innan avresa och med tanke på skola och flytt får jag black-out. Trådarna är mycket korta. Som ikväll, jag åkte för att lämna ett brev och hämta kläder på Flabb. Kommer ner på Flabb (glömt lämna brevet), tar mina kläder och film till kameran. Pratar med Benny och dom andra. Går sedan till Hanna med hennes kläder. Benny ringer och säger att jag glömt filmen där nere. Går och hämtar de innan jag åker hem. Brevet ligger fortfarande kvar i bilen! Såna saker hela tiden! Jag vet att jag gör såna saker i vanliga fall också, men idag är de extremt. Kommer nog va så tills jag lugnat ner mig...ojoj!

Åkte ju som sagt ner till Övik i helgen. Satte mig på bussen och allt bara lättade. Känslan att lämna allt för ett tag är underbart. Verkligenheten hoppade på mig igen när jag kom hem. Så jag tog på Hilde på en promenad. Vi gick till Tord som fyllde år. Hilde charmade både Camilla, Tord, Hanna och Magnus! Så jag andades några timmar extra.

Idag har jag börjat packa in för Italien. Kommer nog ha lite med mig så jag kan välja där borta. För nu kan jag inte tänka! Mamma Fransson kom även med 2 flyttkartonger. Alla lakan och påslakan ska ner i en ikväll (Tur att klockan är lite, not!). Som ni ser så gör jag hellre allt annat än jag borde. 

Annars så gick de hyfsat bra på jobbet. Kväll å natt imorgon. Före de ska jag till Kerstin, växla pengar och försöka byta till abonnemang på mobilen. Good luck till mig.

Sen har jag boende i Stockholm. En 1a i 2-hand, för ni som missat de. Lite orolig. Hon sa att hon pratat med hyresvärden i fredas, men att värden skulle ringa upp henne igen, men inte gjort de. Jag hoppas min oro över det där är i onödan!

2dar kvar till Italien, 42 dar till Skolan..... Angående skolan så stod detta i mitt Välkomst brev som kom idag. Ligger till ett bildbevis! Hårda tider stundar......!


Tack för välkomstbrevet, nu har jag nått att se fram emot?! (NOOOOT, haha!)

KRAM

Ps: Imorgon ska dom kolla upp internet, YES. Mitt msn har gett upp också. BITTER! Ds.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ajjjue..för vaxning!! men de är bara att bita ihop;) Skömnt att allt ordnar sig för dig:) Hoppas Italienresa blir bra. Ihelgen åker vi hem till lilla Övik för att se hur mamma å co har det där...det ska bli skoj...=) Kram kram

2008-09-09 @ 09:06:34
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Åse

aaahhhhh...shit!! Det låter som en smärtsam start!!

Kram kram & TACK för all barn-support i helgen! Du är en pärla!

ps. fick du pengar av Jögge till blöjor eller är vi skyldiga???

2008-09-09 @ 15:49:27
Postat av: Anonym

haha... roligt brev! inte så vanligt att såna brev kommer från skolor. Tycker lite synd om dig för att vaxa gör ONT!

hör av dig när du har en ledig helg innan skolstarten, så att vi kan dra ihop nåt!

Puss o kram!

ps. jag är avundsjuk för att du är i värmen och Italien!

2008-09-15 @ 10:14:44
Postat av: elin

glömde att skriva att förra kommentaren var från mig... hahahaha

2008-09-15 @ 10:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0