Bye bye Sweden!

Om ca 6h går bussen från Vännäs. Borde jag kanske redan sova? YES!
Men de är Emmas fel, för hon kom ner och spelade Dot.  Väskan är iaf packad, eller necesär och 2 plagg fattas, men annars så. Hyfsat nöjd med hur mycket jag tar med mig. Bara 3 par skor :D

Dagen har faktiskt varit bra idag. Den började GRYMT bra och glad var jag. Sen kom baksmällen... Jag får kanske inte lägenheten jag var lovad. Hon har inte förens nu pratat med hyresvärden. Och hyresvärden tycker att hon inte har tillräckligt bra "skäl" varför hon ska hyra ut den. Typiskt Stockholmare. Om man vill flytta å bo med sin partner måste man väl få de?! Lite jobbigt iaf. Hon skulle försöka lösa de hela imorgon. Men hon ha tjorva så mycket på slutet att jag inte vågar lita på henne. Min tanke när allt gick så smidigt var just att de här går för bra för att va sant. Och mycket riktigt. Ska försöka tänka på lite annat i Italien och vila upp mig på vår "mini-semester/foto-resa".

Lite av vad vi ska göra i Italien:
* Utställning (En analog och en digital)
* Gatufest med efterfest kl.00.30 på prästens bakgård
* De årliga åsne-racet
* CHOKLADFABRIK, en världskänd som gör allt i choklad
* Och mycke mycke annat,hihi

Fattar inte att jag ska åka snart....iiiihh!

Måste bju på några bilder iaf...


Så goooo. båda två!

Sötare finns inte...

Nu ska jag sova. Kommer hem tisdakväll! ta hand om er!

KRAM KRAM

Ps: Vem vet, jag kanske uppdaterar från Italien under tiden ;) Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0