Grattis Mamma!

Vred om persienerna imorse för att se om den omtalade snön fallit. Men de kändes som om risken var liten med tanke på att de var milt igår kväll och regnet som öste ner. Och mycket riktigt så var de bara en massa löv på marken, och de var uppehåll. Luften var frisk och när jag kom upp på perrongen kunde jag inte annat än le, big time. Stackars Stockholmarna hade gjort sig redo för vintern och sanda hela perongen med små grus. De var ju inte ens halkigt på gatan. Dock var det de igår, men då sanda dom inte. Snö på sten, blir nog bra nån dag...HAHAHAHAHAHA!

Skoldagen flöt på fint. Fortsatt framgång på make-up, känns grymt bra. Nu ska vi börja gå in på lägga eyeliner. De måste jag fin slippa. Eftermidda bjöd på ansiktsbehandlingen. Runt kl 16, då började de spåra. Jennifer som var min kund klagade på värmen under täcket, då kunde jag inte va tyst. Våran sida av salen vek sig i skratt... Å i och med det så fick dom träffa mitt rätta jag. Men jag var väldigt behärskad och tog snabbt upp koncentrationen igen. Vi visar lite åt gången ;)

Sen var de hem. Jag å Malin åkte samma t-bana och handlade på Brommaplan, sen tog jag första tåget hem, eftersom jag hade tvätt tid. Nu hänger de kläder ÖVERALLT, känns de som. Middan åt jag vid halv åtta. Sen städade jag toan, och dammtorkade lite överallt. Tiden har verkligen bara runnit iväg ikväll. Har sett 2 Greys avsnitt (jag vet vad som händer sen=) ), ist för att plugga. Mina klasskompisar tyckte att jag skulle lägga bort böckerna för en kväll, bra förslag!

Kan erkänna att idag ville jag verkligen hem när jag ringde och grattade mamma. Hon var på affärn å skulle göra go midda. Alla andra va ju hemma nästa. Utom Jörgen å Åse, men dom far väl dit nästa helg?! Aja, eftersom jag var sysselsatt har de gått bra iaf. Och min midda blev GRYM =)

Imorgon får vi se vad som händer... förslag: shopping, få en tv, midda, sväng på "byn"?!  Sönda är min å Malins pluggdag, trevligt!


Gardinstång?? =)

Sov morgon imorgon!!! KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

jaj huga huga.

snygga gardiner, mina brukar gå mest i rosa och svart :D när jag tvättar.

2008-11-01 @ 15:51:36
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0