Ticket to....

Nu har flytt-tankarna verkligen slagit till. Har även haft min första dröm om skolan. Jag kom 2 dagar försent, så jag fick inte gå utbildningen. De var inte skoj! Var skönt att vakna och inse att de trots allt bara var en dröm!

Saker som jag pysslat med inför flytten:
* Fixa flytthjälpen (Nisse och Fredrik)
* Beställt Telia mobiltbredband, som borde komma i veckan
* Adressändrat
* Packat ner alla kökssaker som jag har hemma
* Även packat sånt som kan packas i lådor
* Betalat min första hyra
* Haft avskedsmidda
* Blivit bjuden på lunch =)

Har lite ågren över nästa freda. Då jag ska flyga ner själv med alla saker, ta mig från flygplatsen (detta känns lugnt) sen kommer de här med att hämta nyckeln. Lättast blir väl att ta en taxi från station till Betel och sen till mitt hus. Då slipper jag både släpa saker och tappa bort mig?! De löser sig nog. Måste nog börja med att boka biljetten ner, börjar bli dags. OM jag ska vara ärlig så har jag bokat min biljett hem till jul ;) Så den är klart å be´tart!

Annars så är de lite jobb imorgon. Vi ska bada, härligt! Sen kör jag ner mot Övik. Midda med Elin och J, värsta mys! Sen vidare till familjen Lundgren. Så härliga dagar väntar!

Tänkte avsluta detta inlägg med en bild som kom med ett MMS idag..


Troligen är detta mitt hus, eller grann huset. De trodde Emma iaf! ;)

KRAM

Ps: 10 dagar kvar här....Ds

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

När ska vi har vår avskedsdate?Vi måste få träffas innan du far och jag måste ju bli uppdaterad om alla karlar du har på G.

Puss å kram julegran

2008-10-08 @ 21:26:34
Postat av: Camilla

Ja, nu är det bara en vecka kvar tills du flyger söderut, men har du bokat ännu då? Det blir säkert bra det dära...:) Jaså så du har redan bokat hemresa? Tro när du ska bege dig hemåt vid jul då? Jag ahr också redan bokat...=)

Kram på dig kusin

2008-10-10 @ 09:14:22
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0