I mina 2 rum å (utan) kök

Idag är jag andrahandsägare av ett rum i Bromma. Rummet ligger i ett hus som ägs av Tempus, medan rummet ägs av Betel folkhögskola. Huset finns ca 1min från tunnelbanan i Åkeshov, och de tar nästan 20min till city. Rummet är ca 19kvm med toa, och är möblerat. Köket delar jag med dom andra på min våning. Våning 4, ingen hiss! Så bra motion ger de nog.

Mina tänkta planer... Jag flyger ner freda den 17e. Då tar jag med kläder, och redskap för att klara mig en dryg vecka. Söndan därpå (27e) så svänger Nisse och Fredrik förbi när dom åker hem från Rally tävlingen. Och dom har med sig, förhoppningsvis, mina resterande saker. Hoppas på att de går så här smidigt...! =)

Så min största ångest lär komma om 2 veckor när jag ska packa vad jag ska ha med mig min första vecka där nere. Mamma ha sagt att hon ska hjälpa mig så jag inte tar med för mycket, haha.

Annars så börjar de kännas att jag ska flytta och göra något nytt. Blir peppad varje gång jag läser om allt vi ska få göra/prova på. Samtidigt som jag blir lite nervös och funderar på om hur jag ska lyckas lära mig allt på så kort tid. Spännande, minst sagt!

Nu ska jag ta och städa lite. Skulle ha gjort de för typ 2h sen, men då ringde ju mobilen, typiskt. Roligt iaf.

Vi ses!

KRAM

Min blivande adress:

Frida Lundgren
Beckombergavägen 5:2417 (2417 är alltså lägenhetsnummret)
168 54 Bromma

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Jag bokar en plats i bäddsoffan när jag kommer ner och ska se vad du håller på med och få min utförliga rapport om ALLA DINA pojkvänner.

Puss å kram Karin

2008-10-03 @ 11:15:32
Postat av: Elin

hej, jag är inge bra på att svara på sms... jag har inga pengar...

Men vad kul att du kommer ner... säg bara till vilken dag så jag kan checka för att träffa dig!

det vore iochförsig bra i början av veckan för sen har jag prov och såna grejer!

Du, du kan också ringa på hemnumret vårat; 0660280464



kramen!

2008-10-03 @ 14:06:57
Postat av: Mini fransson

de kommer bli väldigt tomt utan dig. vem ska jag då se greys med???? jag hoppas att du kommer trivas i sin nya lägenhet! håll en plats åt mig också i soffan eller golvet när jag kommer och hälsar på ;)

2008-10-03 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0