Ordinary day

Nu har verkligen jag börjat tappa lusten och tankarna vad jag ska skriva här. De händer ju inte så mycke "spännande". Kanske ska skriva mindre sällan?? Aja... tar väl kort hur dagen varit...!

3h anatomi om Epitelvävnad, till slut snurrade de ,mesta bara runt runt. Har suttit nu ikväll och läst igenom anteckningarna. Å de går in, men ändå inte. Imorgon får vi ju instuderingsfrågor att besvara. De är mer effektivt för då kommer tänket igång på ett annat sätt. Så nya tag imorgon.

Annars hade vi make-up. Jag å Gunilla hade grymt flyt och var klara i god tid med grunden. Sedan gick vi igenom de här med ögonbryn. Men de är skit svårt, när vi har 3 brynpennor på en hel klass, med konstiga färger. Alla såg ganska roliga ut, Vissa hade jätte mörka, andra röd/bruna, vissa tjock och andra långa. Övning ger färdighet ;) Och imorgon har vi samma lektioner, fast tvärt om.

Kom hem vid halv sex, efter jag hade handlat grönsaker. Kände mig stressad. Slängde in rocken i tvättmaskin, lagade GOOOOO kycklinggryta, hämtade tvätt, åt, diskade och kollade mailen. Plötsligt var klockan strax efter sju. Så läste lite, gick igenom ordlapparna. Lusten verkligen i botten. Så jag tog itu med mina bryn som behövde de, märke vi idag. Sen behövde naglarna filas, å lackas. Lika bra att öva. Så sånt små pyssel har de blivit ikväll. Jörgen ringde just. De va lite små kul, hade faktiskt tänkt ringa han, men trodde han va och hämtade Åse. Å han ringde när han satt å väntade på dom ;) Kul kul!

Nu ska jag isäng!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

Mycket skoj i ditt liv. Jag har inte tappat lusten eller idéer att skriva på min blogg. Jag har bara gett upp. Kan inte tänka annat än på den f.bannade fläkten!

2008-10-29 @ 12:44:57
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0