Fjollträsk nästa...

Ja jösses, om 12h är jag halv vägs ner flygen till Fjollträsk. Mitt nya hem dom kommande månaderna (året). Och nej, de har jag nog inte riktigt förstått än. Mitt första steg är att ta mig till mitt rum. Å de känns väldigt avlägset, men jag hoppas på de bästa att de går smidigt. Så fort jag har dumpa väskorna ska jag ju ut på shoppingrunda efter lite mat, en kudde och sånt. Får köpa lite åt gången så jag orkar bära.

Just nu så känns de mesta packat, förutom datorn och necesären som ska ner i resväskan. Resväskan är förövrigt långt ifrån fylld. Har inte utökat storleken ens, som man kan *STOLT*.

Dom senaste dagarna har jag packat lite varje dag, träffat vänner och försökt få min rygg på bättre humör. Nu är den fortfarande öm, men jag kan iaf röra mig och tar nån Ipren ibland för att de hela ska gå lättare.

Vill svamla om massa mer, men de kan jag göra i helgen då jag lär ha lite tid över....HIHI! Ring gärna eller skicka ett sms, jag har alltid gratis sms så jag svarar oftast =)

Ha de så bra allihopa! Ni är välkommna ner, Beckombergavägen 5!

KRAM KRAM

Ps: OM jag är lite seg på svara lr uppdatera så kan de bero på att min datorbråkar, och min mobil ska in på service för 2gången på 1 vecka...Ds

Kommentarer
Postat av: Nicke

hahahaha om du utökat storleken på väskan kanske du skulle ha fått plats med en kudde ;D

2008-10-17 @ 18:05:42
Postat av: Zandra

Men har du köpt en kudde nu då ? Det kändes ju lite brådskande :D

Har du packat vetekudden?

2008-10-17 @ 19:26:09
URL: http://bloggzandra.blogspot.com/
Postat av: Zandra

Förresten så går inte världen under om du skulle vilja länka min blogg haha

2008-10-17 @ 19:27:09
URL: http://bloggzandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0