Ännu en dag...

När jag skulle isäng igår så klädde jag på mig 2par sockar, linne, tights. Under täcket hade jag ett badlakan och min kudde bestod av ett par mjukisbyxor, shorts och ett X antal par trosor. Har vaknat varje gång jag tänkt vända mig. De gör bara så ont i ryggen, och de är verkligen som att ligga på en träplank. Tvångs somnade om flera gånger och tillslut var de dags att ta sig ur sängen...aj!

Tog en lugn morgon innan jag åkte in till stan vid 12. Vandrade runt i min egen lilla värld, jätte mysigt. Sedan gjorde jag ett ryk och gick på Hemtex och Åhléns och handkade en kudde (halva priset), en filt (halva priset), 2 muggar, måttsats (mörklila), väggklocka (tickar för högt, ska nog lämna tillbaka), pennor, galgar. Mycket nöjd, men eftersom min axel känns som ett stort blåmärke så tog jag en fika med mig själv och vilade. Strossade lite till, sen var jag nöjd och åkte till Brommaplan. Handlade lite små saker och åkte hemåt. Nu känns de som jag börjar har en grund att leva på, bara några små saker som fattas.

Imorgon ska jag göra en matsedel, fila naglarna och peppa måndag. Trots all smärta, kyla, och ett tomt ekande rum så är jag glad. På stan gick jag bara och myste. Sen så finns de en Sim- och idrottshall 500m från mig. Längtar efter att få börja träna. Mina kläder kommer nästa vecka, så jag tror jag ska börja simma då och mjuka upp ryggen. Härligt!

Måste även berätta om nått tråkigt... Satt och läste på vk.se idag, som varje dag. Läste om en allvarlig olycka mellan Umeå och Vännäs, då kom samma känsla som jag fick i USA när Erik omkom. De är någon jag känner som är inblandad...!  När jag pratade med mamma några timmar senare säger hon att "Svenka", Cathrines man omkommit. Cathrine är delägare i bla Hotel Vännäs. Håkan och någon hans barn var också med. Dom överlevde med änglavakt. De går alldeles förfort ibland, men vi måste leva vidare ändå. Vila i Frid Svenka!

Imorgon bjuder jag nog på bilder från rummet...!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Nicke

du måste verkligen lämna tillbaka klockan innan nån nervös 08:a tror att du är en självmordsbombare och hela insattsstyrkan stormar ditt rum :D ....och föresten....du får väl hitta nån mjuk karl att ligga på istället för den hårda madrassen....hihihihi

2008-10-19 @ 15:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0