trött.se

Skumt! När jag kollar på in sida stod de att jag inte hade några kommentarer på gårdagens inlägg, men när jag kollade på översikten såg jag dem =)

Dagen började iaf mycke segt, men jag drog mig upp tillslut. De första och enda på schemat idag var ansiktsbehandling, med fransfärgning. Hon visade hur de skulle gå till, sen vi fick prova. Skönt att slippa avtvätten en dag! Jag lyckades riktigt bra, hade väl nybörjar tur. För de var värsta piller jobbet, som ändå ska gå snabbt. De blev iaf fint, och de sved inget i hennes ögon *Yey* Hon tom somnade ;) Sen efter rasten var de min tur att ligga. Så skönt att bli ompysslad i 45min, å vackra fransar har jag, hihi. Nu första dagarna ser de ut som vi har eyeliner också, fancy! Vi fick sluta 30min tidigare så jag tvärr åt och byte om och åkte till bolaget, Så före halv ett var jag ute i kassan och jobbade.

Var grymt trött när jag kom dit, men allt vände när jag satte igång. Mycke folk, mycke kassajobb, många frågor...väldigt kul faktiskt. Vi hade ett tag så mycke folk i butiken att väktarn fick stå i entrén och släppa in lite åt gången. När jag hörde de så blev jag grymt taggad ist för stressad. Härligt! När vi sedan hade stängt och sluta knarka runt på lagret så byte jag om och då kom tröttheten. Släppade typ fötterna till T-banan. Så trött, så hungrig. Hade ju bara ätit en bullbit på över 8h, eftersom jag inte hade någon annan rast. Så väl hemma värmde ja middaslådan å njöt. Slö kväll, inte gjort mycke. Imorgon ska jag ta mig samman och göra ett ryck här hemma, de behövs!!!!!!

Tröttheten total...lika bra att sova!!

KRAM

Zandra: De är mina burkar på diskbänken. Go kyckling gryta! Jag är så duktig på laga mat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0