Världen ler

Ja, idag känns de som om Världen för en gångs skull ler mot mig. Äntligen var de min tur att få ett positivt besked, som jag väntat i flera månader.... Beskedet blev sommarjobb på Bolaget i Vännäs. Börjar ca v.25 (midsommar veckan) och troligen till augusti någon gång. Dock är de bara en halv tid, men jag ser fram emot ett nytt jobb. Jag behöver komma in på en ny bana och börja om och få lite pengar för de jag gör. Känns jätte roligt. Var in där idag efter praktiken och beställde mina arbetskläder. 2 skjortor, ett par byxor, en scarf och ett arbets bälte. De finns regler hur man ska ha kläderna och vad för kläder... Inkl sockarna! Lite skoj ändå =) Behövde inte beställa några skor. Hon hittade ett par 36:or som jag kunde ha. Galet, vad stor dom är i storlekarna!

Idag så insåg jag något annat... Kathrine fick fylla i mitt schema klart för helgen och nästa vecka. Gissa vem som jobbar 12 dar i rad, IGEN!? Vissa dagar är bara 4,5 h, men de gör mig ändå uppbokad. Jösses, vet inte vad jag kan ge som förslag för att ordna till de heller. Är ju på Torpgatan också.. Känns ovärt att va ledig bara 1 dag mitt i allt också... De kändes väldigt tungt när jag ringde Åse och berättade om jobbet och hon undrade när jag skulle komma ner. JAG VILL RYMMA DIT NU! Mysa med änglarna... Åse, vad sägs som sönda den 18:e? Då passar de kanske?!

De här skulle vara ett positivt inlägg, så då kan jag passa på och nämna att jag hade en UNDERBAR LEDIG HELG! Sen så har jag träna pump ikväll. Första gången på nån vecka, så jag är lite mör. Tog de väldigt lugnt, sen gick jag lilla nyby direkt efteråt. Jag är galen, jag vet =)

Jag är sämst på korta inlägg.... =) Här kommer lite bilder...

image146
Detta är mitt projekt "Extreme Cykel make-over". Här en den putsad med sandpapper, FÖR HAND!
image147
Grillning med grabbarna i Selet, lördakväll! Mys, mys...
image148
Camilla lånade min kamera och gick ner till älven, medan vi satt vid brasan... Mycket fint!

Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Återigen härliga bilder, speciellt den sista...jag längtar massor efter sommaren nu jag. Då är skolan slut för alltid..jippie=)Hoppas allt är bra med dig.

2008-05-07 @ 12:47:25
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Åse

Är så glad för din skull!!

Självklart är du välkommen den 18:e!

KRAM

2008-05-08 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0