Semester

Oj, vad tiden rusat iväg och jag har verkligen legat på latsidan här på bloggen. Som vanligt med andra ord, haha!

Fast jag har ju som sagt varit på semester. Sönda förmidda gasade jag iväg mot Övik och var framme lagomt till lunch. Riktigt skönt att få komma bort! Tog de riktigt lugnt och myste med Hilde och busade lite med Nils som hade kompis både sönda och månda. På tisdan när jag och Åse skulle på stan kom regnet. Åse stannade hemma och donade, medan jag for en sväng. Hittade en söt sommartopp på Cubus, även sockar som är ett måste på systemet. Köpte även ett par skor. Förvånad? Kanske inte, men dom behövdes! Sluta skratta och sucka åt mig...jag har dåligt med skor utan klackar! :P I allafall så kändes de tungt att sätta sig i bilen och köra hemåt sen när jag skulle jobba kväll. Men nu är de bara en veckas praktik kvar....JIPPIE!

Om 2 dar, i övermorgon, fyller jag 21år. HELT SJUKT vad jag inte hinner med ;) Paket mottages tacksamt...hehe!

Har i övrigt fundera på att kapa av mina armar, eller iaf höger. Att vakna flera gånger per natt av att de är avdomnat och värker håller på driva mig vansinig. I natt var de båda armarna/händerna dessutom. Måste ringa på månda och försöka få en tid hos en läkare. Inte ens Kerstin får ju bort de...HUVA!

För att avsluta detta inlägg med något lite roligare kommer bilder på Hilde, NJUT!

image150
Hilde fick prova majskrockar. Här imiterar hon Carl Alfred, haha!
image152
Finns de någon sötare?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hopp! Va bra att du hade de bra här=) Jag är hemma nu också..hos kära mor...ska jobba lör-sön..vart utrimngd idag, mne bra med extra pengar=) Läte inte så värst bra med dina armar du..kolla upp!! Vet du vad? nu är det bara en vecka kvar tills jag tar examen...wieee!=) Kram

2008-05-23 @ 14:41:27
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Lukas

Jag brukar också vakna av att mina armar är helt bortdomande men det är för att jag sover på något konstigt sätt på dom :)

2008-05-26 @ 08:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0