21 år senare

Redan onsda, snart helg med andra ord. De ska bli skönt om jag hinner piggna till. Har ju lyckas dra på mig en fin förkylning. Längre har de pillra lite i näsan på kvällarna och många drömmar har jag haft att jag varit tok förkyld, men vid de har de stannat tills jag vaknade igår morse. Trodde någon hade slagit till mig med nå stort och hårt. Tröttheten var total och huvudet hängde inte alls med. Förvirrad till tusen! Men de var bara att bita ihop eftersom de var baldag. När Elin fått i rullarna i Ingelas hår började jag vakna till liv och lagade lunch så att vi skulle orka med dagen. Ingelas hår blev grymt snyggt, enligt mig själv och Elin *haha* och sminkningen blev jag också nöjd över. YEY! Vi försökte oss på Ingelas kavaljer också, men hans hår hade ett eget liv. Vi hjälpte iaf till en bit på traven. När vi var klara med dom så packade jag ner mitt smink och åkte till Franssons för nästa sminkning. Den kändes också väldigt lyckad, trots att jag kände mig helt borta!

Åkte sedan och hämtade Linn så att vi kunde fota Sofia och Pontus, innan även vi slängde oss iväg mot stan. Vädret var kanon fint, dock lite blåsigt. Fick minst 2 bra bilder..haha. Jag och Linn passade på att äta midda i stan med Nisse, Hanna, Jelle och Emil. Då slog tröttheten ner i mig. Väl hemma strax efter åtta så var jag så grymt slut att jag visste knappt vad jag hette. Näsan började rinna och nysningarna kom allt fler. Så efter en dålig natt sömn och mer snuva är jag hemma idag! Måste vila!

I övrigt så hade jag en fin födelsedag i söndags... Fick min efterlängtade digitalafotoram. Samt solskyddsprodukter från Mary Kay, en tröja och blommor. De som tog mitt hjärta mest var teckningen från Nils med texten " Grattis Frida. Du är min kompis. Du är underbar". Han har blivit så grymt duktig på att skriva bokstäver!

Så så är de i min värld idag. Nu kommer lite bilder...

image153
Jag och mamma hade delad uppvaktning.

Här kommer lite balbilder....Klicka för att förstora!






Kommentarer
Postat av: Lukas

Så klockren bild på Pontus vid bilen :)Vilken otroligt vacker teckning det måste varit. Så fin text. Hoppas du blir frå från förkylningen snabbt.

2008-05-28 @ 12:52:03
Postat av: Åse

Jättefina bilder!! Hoppas du blir piggelin snart! Jögge å jag känner oss oxå lite halvdäckade så vi kanske har fått samma bacill??!!

KRAM KRAM

2008-05-28 @ 14:42:32
Postat av: Maja

åh, jag kände verkligen på mig att jag missat något;
GRATTIS I EFTERSKOTT!

jag hoppas att din birthday var minst lika fin och go som du skriver!
kramar!

maja

2008-05-28 @ 19:15:28
URL: http://lazypunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0