Lycklig.se

Detta inlägg måste nog heta så, de också.

Veckan som var jobbig, tungt, stressig, bra och rolig. Efter mkt nedräkning i dagar och sen i timmar kom Hanna äntligen hem. Jag stressade som en tok på fredan från en LÅNG arbetsdag så jag skulle hinna fräscha till mig innan de var dags för midda hos familjen Lie. Självklart var Nisse med också! Riktigt trevligt, och kul att se henne igen efter ett halv års väntan! Kvällen avslutades med/hos Elin och Kristina. Vi såg Juno som jag lånat av Lie. Den va inte riktigt lika bra som jag hoppats på, men godkänd.

Lördan kom och jag klev upp alldels förtidigt. Vi for ca 2h senare än vad jag trodde. Iaf så kom vi oss iväg tillslut och gjorde då ett längre depå stopp hos Åse innan vi åkte vidare till Själevad och Ingers 50års fest. Festen var mkt lugn, iaf tills vi började leka vid 21. Vi i våran familj+bihang utgjorde större delen av gästerna. Mitt i allt tittade Elin förbi tvärt, så underbart att få se henne igen. De var nog mer än ett halv år sen sist...! Iaf så krossade vi i Marsvin-laget (Johnny, Jörgen, Åse, Fredrik, Jag å Hilde) hårt. Våra läten var....hm, speciella =) *HAHA* Hem kom jag efter midnatt med Emma och Mattias, skönt!

Imorse var de ingen sovmorgon, igen. Utan upp å på med kläderna och iväg med Nicke mot Stärkesmark, för andra delen av Stärkesmarkrundan (Rally). Vi satt i mål på sträcka 1 & 3. Gick fint för oss, värre för vissa som körde. När dom gick i mål på sträcka 1, var de en avåkning. Nästa målgång hos oss fattades 7st...ojoj. En av dom var Emil som ville undersöka skogen närmare. En annan var Roger som rullade lite och slutligen landade på taket, igen. Inte lätt alla gånger. Nisse å Fredrik vann som vanligt.

Nu väntar en slapp kväll framför tven och en tidig dag imorgon. Tänk vad livet vore bättre om man visste hur man skulle jobba i veckan....

Ha de bra!

Bilder från gårdagen....

image124
Inger fotar glatt med sin kamera som hon fått i present.
image125
Johnny å Nils, så söta! Nils har lärt Johnny hur man går på toa...hahaha!
image128
Sådan mor, sådan dotter?  Hehe...
image126
Palle orkade inte riktigt med allt, så Micke passade på att pynta :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, jadu...va ska man säga...tokigt!;) Kul å träffa dig å alla andra....och ja, ditt lag valde ett väldigt konstigt djur för tävlingen, marsvin....var riktigt kul att höra på er...hihi

2008-03-03 @ 16:39:47
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Åse

Som du kommer märka har jag snott dina bilder helt skamlöst! Hi hi

Gillar din rubrik gumman - fortsätt att vara lycklig & njut av livet!!

KRAM

2008-03-03 @ 22:59:52
Postat av: Maja

:D härligt att höra att veckan funkat fint! jag såg också juno i veckan och jag tycker den är alldeles otroligt bra! m-m-m :)

träffade btw majling igår och hon var lycklig över att systern hennes är tillbaka från staterna!

kram!

2008-03-07 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0