Easy like sundaymorning...

Söndamorgon, lr snare söndaförmidda. Jag tog mig ännu en sovmorgon idag. De var grymt skönt och jag tyckte jag var värd de!

Veckan har som pinna på bra tycker jag. Dock inte jag själv. Hade nån sträckning lr liknade i högerben som kändes av från höften och hela vägen ner. Så de blev lite haltande. Skippade pumpen, så på torsda hade de mesta gått över. Förutom de så har jag hunnit med en sväng i studion med Johanna Fransson, min egen lilla modell. Hade dock lite mkt otur med blixtarna och ljuset, men några bilder går iaf att använda. Sen så var jag i stan på torsdan på min lediga dag. Inhandlade nya mjukis byxor som jag kan njuta av. Hitta även ett par träningsbyxor, träningströja och linne som jag kommer ha stor nytta av. Den kvällen avslutades med spelkväll, riktigt skoj!

Sedan kom fredan... Sovmorgon och inte mkt vet gjort innan jag började jobba kl 15. Kvällen gick riktigt fort och bra. Jag, Nina och Emelie hade fint samarbete och väldigt skoj. Och eftersom vi var så snabba var jag hemma där vid halv tio, och då slutade mitt seriösa jag. Pratade lite i telefon med Nicke, sedan sov jag. Helt värd freda..Not! hihihi!

Igår däremot då blev de fart. Gick hemifrån där vid 10.30 för att åka till Simon i Vindeln. Dock kom vi iväg typ nästan en timme senare, men hel iaf. Vi hade de riktigt skoj med film, spel å go paj. Lägenheten var hur fin som helst! Sedan körde vi hem i snöröken och Arvid lämnade av mig hos pappa. Där fanns mina favorit änglar Nils och Hilde. Nils lekte med Maria och Bradelina, medan Hilde somnade gott i min famn. Studen där blev inte lång. Åse skjutsade mig hem efter mina kläder å sen på hallen. Då var de dags för bandy med grabbarna. Bara 2 blåmärken fick jag! Efter de åt vi midda och surrade innan vi åkte ut till Spöland till Tomas. Riktigt lyckad dag, trots några mindre bra händelser och låååånga samtal.

Idag ska jag plocka lite här hemma innan jag börjar 14.30, huva! Sånt är livet. För övrigt VRÄKER snön ner. (Den du Camilla *HAHA*)

Ha de bäst!

KRAM

Bilder från Studion...

image130
Underbar...
image131
Grym tjej!
image132
Lilla Hilde...Visst blir man kär!?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du, de snöar här med, massor=)

2008-03-09 @ 11:35:12
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0