Noice Makers

Oj, kvällen igår var underbar. Självklart kunde väl vissa saker varit bättre än var dom var, men jag är helt klart nöjd! Dansade som en tok, sjöng som aldrig förr, var i gott sällskap och vädret var kanon. Så bra! När jag staplade hem runt halv 3 var jag trött och oerhört slut, men jag gick med ett leende på läpparna.

"För vi hårdingar vi kör bil'n dit vi ska. Precis som raggarna från Tväråbäck...."
-Norrländska texter när dom är som bäst....hehe.

Dagen fram till kvällen igår hade blandade känslor.. Vaknade med min förkylning som inte var den bästa. Men jag var glad eftersom jag avslutat min praktik på hotellet på fredakväll. Glädjen höll inte så länge, för plötsligt upptäcker jag utslag på ena benet. Utslag som spred sig fort och mycket över kroppen. Med lite oro ringde jag kusin samt sjukvårdsupplysningen och for sedan direkt på apoteket för att köpa allergimedicin. Troligen hade jag fått en reaktion på pillerna ja börjat ta på fredan som var avsvällande i öronen, typiskt!

Tog jag de fruktansvärt lugnt tills klockan närmade sig 16. Då kunde jag inte hålla mig längre. Jag for och spelade lite bandy med grabbarna. Men med en förkylning i kroppen var orken minimal, så jag spelade inte tiden ut. Vi for och åt midda. Alltid lika trevligt, förutom att jag var dagens samtalsämne. Tänka sig vad Tord och Magnus roar sig på min bekostnad. Men de får jag väl bju på. Dom är ju snäll, precis som kossorna ;) *intern skämt*

Idag har jag tillbaka större delen av min röst. Inte så snuvig utslagen har börjat försvinna och jag har hunnit slöa lite ute i solen. Precis som en sönda ska va, slö och avslappnad?! Nu är jag ledig fram till onsda då jag börjar på bolaget, YEY!

Ha de bäst! Kram

Dagens bilder blir något suddiga mobilbilder från gårdagen....

image164
Jag och Jelle dansade kvällen lång...UNDERBART!
image165
Känslan att få parta med Hanna igen är nästan obeskrivligt bra!
image166
Noice Makers!

Kommentarer
Postat av: Åse

Åh, är det över på hotellet nu?? HÄRLIGT!

Jag har inte glömt mitt uppdrag.......pratade med henne en snabbis förra veckan men då jobbade hon så jag ska ringa igen! Dagarna har susat på lite för fort bara! Slår dig en pling så fort jag pratat med henne!!!

Ha en ljuvligt skön vecka i sooolen!

KRAM

2008-06-02 @ 18:11:45
Postat av: Camilla

aha...så nu är dety bolaget som gällernu framöver?=) Idag har jag vart i umeå å examinerat min uppsats...så nu är skolan över=) fri som fågeln, nåväl nåhra kompletteringar har jag att göra men de vet jag inte om ännu så:) Kram på dig

2008-06-02 @ 19:01:21
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0