Som i en annan värld

I veckan föll jag på målsnöret?! Jag lyckades gå från en ansökan till en telefon intervju och vidare till en riktig intervju. Sen gick de inte längre. Tungt, för jag trodde nästan de skulle gå bra för en gångs skull. Men icket! Kunde ju inte låta bli att fundera på hur de hade kännts med att ha ett vik till 31/8... Men men jag får gå vidare igen.

Var iaf till tandläkarn igår. Otroligt, ja vet. Skulle ju ha lagat hålet i november?! Men efter att dom flyttat min tid 3 ggr så har de blivit så här sent.

För att göra de ännu bättre har jag lyckas dragit på mig en förkylning. Trodde nästan jag skulle klara mig. Men med min otur är de bra gjort att kunna varit frisk fram till nu...! Den kom smygandes efter helgen och slog ut mig på torsda morgon. Ingen sömn heller, lagomt till intervjun. Men lite rinexin, ipren, nässpray och halstabletter hjälpte mig lite grann iaf. Dom såg inte hur slut jag var på insidan. På kvällen började de rinna ur näsan och ögat...Tack för den.

Igår kväll/natt när jag kom hem efter att ha spelat Guitar Hero med vänner så skulle jag just stänga av datorn när jag gjorde min upptäckt. Precis som vanligt så kollade jag av mina favorit bloggar och Hannas resedagbok, inget nytt. Men på Hannas sida stod de att hon var online. Lycklig blev jag, enda tills jag kom på att hon inte kan se mig. Jag skrev på hennes blogg och skickade ett mail. Då stod de att hon var utloggad...SUCK! Jag hade på datorn en extra stund, men gav upp ganska fort för jag var så trött och sliten. Imorse hittar jag 2 mail av Hanna...De första kom ca 20min efter jag stängde av datorn. 20min... TYPISKT MIN OTUR! 6h är tids skillnaden, men när man inte kan nå varann så lätt så känns de som om vi lever i olika världar! Hon skrev i sist sista mail om att vi kanske skulle prova Skype ikväll.. Snälla låt henne få igång de. Jag står inte ut att vänta längre....!

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0