Nytt år, nya synder?

Nu har de gått redan en vecka av det nya året. Helt sjukt, jag vet. Dagens rubrik är ett av Jelles citat, som jag har tänkt undvika :P Åh än så länge går de bra. Känner att jag varit riktigt snäll sista veckan.... Haha!

En tanke som jag hade på nyår var att jag ska tag i mitt liv. Så de har jag gjort. Klev upp 8 idag och ringde vårdcentralen. Fick tid redan idag 9.45 (snart, huva). Varför ska man hela tiden dra ut på saker? Detta borde varit gjort för nån månad sen, de blir ju inge bättre. Så jag hoppas att jag får rätt hjälp nu.

Sen så ska väl jobbfrågan kanske börja redas ut i veckan. Ska till Arbetsförmedlingen på torsda. för att kanske få praktik?!

På freda har jag tid hos tandläkarn. Är så trött på att vänta. Dom har flyttat min tid 3ggr, och jag har flyttat den en gång. Så hålet som knappt var något hål, som jag ska dit å laga, lär väl vara gigantiskt nu. Jag tycker nästan jag borde få rabatt eftersom drar ut på saken....hm!

I övrigt så faller stora fina snöflingor. De började redan igår eftermidda, mysigt!

Jag måste ju för allt i Världen berätta om att Familjen Lundgren kom på besök i fredas, och stannade till lördakväll. Helt kär blev jag i Lilla Hilde. Kändes som att jag höll ett litet mirakel i mina armar. Så liten, så fin och så underbart. De var som om jag aldrig kunde få nog av henne. Precis som Åse sa, så har hon nog Sveriges stoltaste Lill Faster. Åse sa att de lyste om hela mig, men de är ju inte konstigt. Hilde betyder ju allt!

KRAM

image107
Man kan inte annat än bli kär...
image108
Lilla Hilde...
image109
Vissa njuter av livet...

Kommentarer
Postat av: Åse

Vad du är söt!!!!!!!!!!

Kram

2008-01-07 @ 09:11:07
Postat av: Camilla

Vilken liten sötnos Hilde verkar vara=) jadu, nu är det nytt år och nya möjligheter, dock är ajg åter i verkligheten, en massa plugg, men nu äör det sista rycket, bara denna termin kvar sen är jag färdigpluggad jihoooo=) Hoppas allt är bra med dig, kram på dig kusin

2008-01-08 @ 00:16:59
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0