Nytt meddelande

Idag är de torsda, och de är full fart mot helgen. I tisdas trodde jag de va onsda och igår att de var tisda, men jag tror jag insett idag att de är torsdag, fast de känns som onsda, men imorgon kl 16 är de HELG, YEY!

Snabb sammanfattning av senate veckan. Fredan blev de hotellet, fick jobba över 2,5h dessutom. Bodenserna var grymt skoj, mkt Rally prat! Lördan var lite av ett kaos. Möte 10-11, Rally 11-16, Jobb 16-23...Stressigt, rörligt, roligt och förvirrande, allt i ett! Söndan så hade jag vilodag och åt midda med EMMA och Mattias. Efter de avslutade jag kvällen med film och prat med Elin. De var länge sen vi bara var vi två och hade ett sådant samtal. MYSIGT! Efter få sömntimmar kom måndan och vardagen. I veckan jobbar jag varannan dag förmidda/eftermidda, man blir lite förvirrad att måste ställa om sig så fort.

Den bästa dagen den senaste veckan måste nog varit igår. Efter en lång arbetsdag med olika sysslor, så drog jag spontant med några vänner på bio här i Vännäs och såg Förtrollad. Hel mysig film, jag blev så där glad av den och den var rolig också. Så den bla gjorde min kväll speciell!

Just nu ser jag fram emot att få prata med Hanna på skype, de har gått mer än en vecka sen sist. Bandy på lördakväll och härliga sovmorrnar! Kanske reser bort över dagen på tisda också, hoppas! =)

2h kvar till jobb.... Blir nog en härlig sparktur dit. Ute är de vitt, ganska mkt snö och ca 1 grad, perfekt!

Ta hand om er!!

KRAM

Idag bjuder jag på lite mobilbilder från praktiken...
image114
Så här ser de ut lunchtid..(Tagit från ett av hotellrummerna där jag bäddade)
image115
Många på lunch...
image116
Min vän (Dammsugar-) Henry

Kommentarer
Postat av: Åse

Oj..det låter som att det verkligen är full fart i ditt liv nu!! Skoj!

Hoppas du får en bra helg!

Kram kram

2008-02-07 @ 20:53:04
Postat av: Emma

Duktig flicka ;)

2008-02-10 @ 10:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0