I praktiken...

Nu är de dags att bita (bita?), ta sig i kragen och uppdatera denna sida. Utifall någon kikar in här och undrar vad som försigår....

I fredas åkte jag hem och packade om för att åka vidare. Självklart hann mamma Fransson lura mig en sväng också, men de var en trevlig fikapaus iaf. Jag körde hela vägen upp till Lycksele. Vissa bitar av resan var inte roligt när de var tok dimma, men de gick bra ändå. Arvid som skulle ha kört fick parkera bilen, och köra resten av helgen =) Matcherna gick så här på fredan: Caravanzo - Vännäs 6-2, Vännäs- Anastigen 13-0 (jag gjorde mål, bla). Lördagen blev de en EVIG väntan tills lottningen för fortsatt spel gjordes kl 19.20. Våran match blev kl 00.00 då vi åkte på stor stryk av Anadon (10-2) så vi åkte hem och var hemma runt 3, skönt! Helgen avslutades med kalas hos Bengt, trevligt.

Måndan var min stora vilodag, så grymt skönt. For och tränade på kvällen och gav de sista av min krafter och somnade skönt i min säng på kvällen. Tisdagen blev också relativt lugn. var ute och sparkade och träffade Sofia på kvällen. Perfekt uppladdning inför min praktik. Den började onsdamorgon kl 8.30, härligt. Dagen var lång, fötterna ömade, skär sår på fingret men jag hade grymt kul ändå. Fortsatte med en lika lång dag igår, mkt hakande av olika saker, disk, städning och dukning. Visst är vissa uppgifter lite mindre roliga än andra, men de finns så grymt mkt att lära, så de blir lite som en morot. Imorgon jobbar jag kväll efter som de är Rally fest, så ruskigt peppad och hoppas på att få prova på att servera! Torpgatan ringde just å ville att jag skulle jobba ikväll, samtidigt som jag har praktik på Hotellet. Snacka om ställd man blir...Några extra kronor lr praktik? ÅH va svårt!

Som jag nämnde så är de Plåt Rally här i helgen, mums! Får se hur mkt jag hinner se imorgon, de är som sagt många som ringer just nu, haha! Något jag vet är att sönda kommer bli min vilodag, längtar lite redan trots allt kul som ska hända!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, fila naglarna och göra mig redo. Börjar kl 14 idag, och de snöar (blöt snö) och blåser. Känns inte kul å gå i detta väder efter man gjort sig iordning, dagens i-lands problem!!

Ha de bäst!
KRAM

Här kommer lite blandad bilder från idag och min Öviks resa.

image110
Så här såg Hilde ofta ut, min söta lilla ängel! Hon var ännu sötare när hon var vaken och log!
image111
Vitt och fint?!
image112
Snödjupet på gården efter nattens snöande...
image113
Tyra ligger i sin kudde hellre än att vara ute....Inte så förvånande ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Konstigt att jag aldrig nämns trots att jag är bombsäker på att jag är med i dina aktiviteter ibland....

2008-02-02 @ 12:03:38
Postat av: Camilla

Tack för snöbilderna!!;)

2008-02-02 @ 20:59:57
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: 08a Emma

Jäklar vad mycket snö ni har! Man blir ju lite avis då det mest bara regnar här... :S

2008-02-03 @ 13:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0