De goda livet

Den senaste veckan har varit så där mysig, rolig och trevlig och som inträffar alldeles för sällan. Vissligen har inte allt varit bra, men de bättre väger över denna gång!

Helgen blev en sån där rolig helg med bandy, skoter, vänner och lugna kvällar i tvsoffan. Självklart så hamnar mina samtal med Hanna väldigt högt upp på listan också. I söndas pratade vi nog en timme om allt och inget och allt vi ska hitta på när vi träffas. Frågan är ju bara när de blir... Hur som helst så längtar jag mer än någonsin!

Måndakväll blev de ingen träning. Såg film med Sofia ist som hade fått reda på att hon troligen hade gallsten. Stackarn ska opereras idag, hoppas verkligen att allt går bra och att hon är på bena snart igen.

Igår var jag ledig, och de kändes verklige som freda. Jag å Emma reste ner till Övik. Jag gick på stan med kusin Camilla på eftermiddan, tills jag hämtade min bror på jobbet. Sen var de midda ute i Bonäset med Familjen Lundgren och Emma så klart. Emma for till moster Inger efter middan och hade Mary Kay, medan jag satt myste med Hilde och Nils. Lr de var nog mest Hilde, eftersom Nils gick i säng. Hon är så fin lill tjejen! Jag satt i soffan och hon låg och sov på mig, och jag bara njöt för fulla muggar!

Resten av veckan tom lörda är jobb/praktik. Men sönda är jag ledig *WOHO* Imorgon ska jag iaf se Ps I love you, mysigt!

Ha en underbar Alla hjärtans dag, min vänner! KRAM!

Här kommer lite bilder från veckan...

image117
Arvid och Viktor försöker skota så att dörren skulle gå upp...
image118
De gick den inte helt, så den fick hakas lös ist...
image120
Äntligen nere på standen, där vi grillad och skrattade!
image121
På hemvägen körde vi fast, Elin och Viktor fick en snövåg på sig när Arvid gasade för att ta sig lös..

image122
Slutligen en bild på mig och Hilde, min lilla ängel!

Kommentarer
Postat av: Åse

Vilken mysig bild på dig & min lilla hjärteskrutta! Hoppas vi ses snart igen!
Kram kram

2008-02-13 @ 14:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0