A-kändis

Hallå där ute!
Nu ska jag dela med mig av mitt liv igen. Men riktigt vad jag har att erbjuda vet jag inte riktigt :P Vi kör svamel stilen som vanligt ...hehe!

I torsdags var jag med i Vk, mittuppslaget del 2! Inte dåligt. Nicke sa att ja va värsta B-kändisen. Men en B-kändis får inget mittuppslag, så jag är en A-kändis! HAHAHAHAHA!

Självklart så jobbade jag fredakväll IGEN. Fredan var konstant spring och extra lång dessutom, trodde aldrig de skulle ta slut. Jobbade dessutom över eftersom Emelie behövde hjälp på Frasses. Jag är minsann en snäll praktikant! Lördan blev inte mindre lugn för de. Tränade kl 10, sen var de fotoutställning, besök, bandy, midda med grabbarna och utgång med Nicke. Jag somnade fort den kvällen! Efter en arbetsvecka och en sån lörda så var jag i en dvala igår. Ont överallt och seg. Gick ett kvarter upp och spelade Fia och Dot. Emma vann, suck! Jag var allså trött, bara därför. För jag vann sist! Iaf så stannade jag på midda, tyckte jag var värd de, hihihi! Lr hur Emma =)

Idag är de månda sägs de, men jag har sönda. Jobbade kväll ikväll 4,5h, ovärt! Ist får jag jobba extra länge på freda...WHY! Jag måste styra upp de här...På freda är de ju den 29:e och äntligen, äntligen ska vi ses igen! 4 dar kvar....WOHO!

I övrigt så är jag kanske "back on track", för jag är bättre än Linda Rosing....HAHAHA! (Snacka intern skämt!)

Vi hörs! Puss hej!

Ps: Ni får ingen dagens bild om ni inte säger till :P D.s

Kommentarer
Postat av: Åse

jshgnvlsyirhdlfnvoözser

(hade inget vettigt att skriva.........) :-)

Men kram kram på dig & vi ses i helgen!!

Hilde-pilde skickar oxå en kram

2008-02-26 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0