Vecka nr 8

Ansiktsbehandling med hudanalys hela dagen. Vi fick sluta 14.35 =) Orkade inte vänta på passet till 18.30, så de blev egen träning ist. Dock gjorde de så grymt ont i mina muskler sen igår, så de blev bara ett kort pass. Hann plugga lite före, och Malin har förhört mig.

Nu sen jag kom hem så har jag försökt läsa lite, men nu börjar jag blanda ihop allt som jag kunde så bra förut idag, så vi skippar nog de. Sen har tiden gått bort till annat... Men ja hoppas på MVG trots allt ;)  Ska bli skönt att sova..hihi!

Måste bara berätta om min skadeglädje. När jag före sju stod och lagade midda ikväll kom Robin in och skulle hämta soppor, kartonger osv. Som han skulle gjort senast igår. De var så mycket att de tog 5min för han, bara att få tag på alla påsarna... Rätt åt han när han inte städar!!!!! Äckel kök!

Veckans favorit citat:
Jag flyger hem NÄSTA vecka =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Soppor?? menar du kanske sopor?;) Nåväl...bara till att vänja sig då man delar kök att det kan vara äckligt...välkommen till studentlivet!!;)

Jaså, så du åker hem redan då..jag åker den 22:a december..

Kram kram

2008-12-08 @ 21:50:58
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Camilla

Soppor?? du menar väl ändå sopor? Nåväl språkpolisen är i farten. Det är bara att vänja sig vid att det kan vara äckligt i köket då man delar med andra...välkommen till studentlivet och livet i korridor!!;)

Jaså du åker hem redan då, jag åker den 22:a december..

Kram

2008-12-08 @ 21:53:15
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0