Sötisar

Om jag var lycklig igår, så är jag änne mer lycklig idag.

Hyfsat bra dag på, med lite smärta som avslutning. Stannade kvar ett tag efter och fortsatte vaxa. Vi var 4st som behövde göra axillerna igen, så dom blir fina till jul. =)

Kom hem vid sju, gjorde snabb midda och hoppade in i duschen och tog en varm, väl förtjänt dusch. Håret fick sig en hårinpackning, så de ska må lite bättre tills de blir klippt. Myste ner mig i soffan, och mådde bara så bra... =)

Imorgon är de sista dagen innan jullov. En lektion har vi, pedikyr. Så kul att få komma hem med fina fötter, färgade fransar och bryn, vaxad och lycklig.

Slutar där vid 12, så då ska jag hem och dona på lite här och göra klart väskan som jag inte rört ikväll. Innan de bär av hemåt...weeeeeee =)

KRAM

Har fått  2 fina mms av Åse. Ett igår som pepp, och ett idag. Se och njut av dom sötaste som jag får träffa på sönda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0