Inte alla hemma

Igår var de omöjligt att somna. Vred, och vände på mig i lill sängen, sista gången jag kollade på mobilen var den 00.20. Fast då hade jag varit lite i "nowareland" tror jag. Hur som helst vaknade jag 06.20, så jag låg och tänkte/halv sov tills klockan ringde. Var såååååååååååå TRÖTT! Glömde stoppa ner dagens häften bla som vi skulle ha på lektionerna. Och varför hade jag missa de igår kväll? Börjar bli allvarligt förvirrad!!!!

Så på kemin va de bara och sitta och lyssna. Allt står ju i häftet... dock är ju vissa saker viktigare än andra. Skrev ner rubrikerna...så nu får jag väl läsa igenom alla ca 20 sidorna och stryka under....RUMPA!!!!!

Har tragla igenom dom sista 35 frågorna i Anatomin. Gissat, kunnat och hoppat över någon få där svar ej finns i papperna och internet kan inte förklara. Så fortsättning lär följa imorgon kväll! För de är ju inte helg förens lörda ca kl 16, då jag slutat jobba!

Nä, lite läsa massage innan jag sover. Jupp... 8 långa dagar kvar..........ÅÅÅÅÅHHH!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för gratulationerna!



Häääärda ut! :)



Kram

2008-12-12 @ 00:48:12
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0