Bolagstomten

Tisda, dan före julafton... Tänka sig att vi redan är här nu igen.

Igår hann jag inte med mycket innan jobbet, inte en enda julklapp. Å efter jobbet var de via direkt till Emma. Gick så kasst att vaxa. Kände mig så uppspelt, och trött. Hade absolut ingen koncentration, var slut i hela kroppen efter jobbet. Vi avslutade kvällen med ett parti dot med ost och kex. Jag och Emma var helt wasted på vatten och bara flamsade och skrattade. Kom inte hem förrens strax före tolv. Kände mig lite öm i halsen, men somnade gott.

Imorse vaknade jag med en öm klump i halsen. Jag och mamma for och handlade de sista inför imorgon, sen var de bara att åka på jobbet igen. Har gått bra, men varit såååååååå tanksprid. Hade fina tomteluva på mig! Sen har jag gått och hurves, känt mig varm fast kall = feber i kroppen. Lite Ipren till jultallriken vi fick avnjuta till lunch. Fick även en julklapp =)

Är sååååååå slut nu. Måste nog verkligen ta tag i julklappsdelen, Sen blir de mjukisar och soffan för min del. Eftersom mamma fortfarande har feber så kommer familjen Lundgren imorgon.

GOD JUL!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0