2a advent

Började med att väckarn ringde kl 9. Jag somnade om med mobilen i handen =) Sov lite halvt om halvt tills jag vaknade till av ett sms 10.06. Ibland är de bra att bli väckt av sms, jag hade ju planer. Så jag upp ur sängen, på med kläder, packade väskan, i med frukost... 45min senare satt jag på tåger mot stan. Åkte till gymmet där jag träffade Carro i min klass. De var väldigt lite folk där, rikigt skönt. Måste verkligen skaffa nya skor. Tog mina gamla, eftersom dom är skönare än dom andra. Men dämpningen är verkligen slut. Mina fötter värker så när jag springer på löpbandet. Så de måste investeras EFTER JUL! Jag och Carro ska på Kettle bell imorgon. Hon ha varit en gång förut, så hon var glad att jag ville med. Kommer nog vara döende efter de. De är som BodyPump, men med "viktbollar", som gör att man inte låser kroppen på samma sätt och ska vara mer skonsamt för ryggen, men minst lika krävande...längtar lite =)

Så imorgon blir de midda och plugg på skolan tills de börjar 18.30. Går lika bra att sitta där och läsa. Då kan man hjälpas åt med de som är helt konstigt, typ allt *HAHA*. Har verkligen försökt gå igenom fotvården, och börjar känna mig så där fullproppad snart. Lite benord har dock inte riktigt fastnat än. Imorgon ska Malin förhöra mig, så då får vi se hur jag ligger till.

Förstår inte vad som hände idag. Kände mig så duktig som tränade, åt lunch, tvättade och taggade inför plugget. Klockan blev 15 då jag skulle sätta igång, vilket jag gjorde också. Men helt ärligt så har jag inte plugga så mkt som jag tänkt och borde. När jag verkligen blev spyfärdig på fotvården läste jag anatomi. och äntligen förstod jag lite hur blodet far och har sig i hjärtat, ut i artärer och in i vener osv. Så kanske ett litet framsteg trots allt.

Så 2a advent blev en grötlunch med 2 ljus brinnadne i staken, lite gym, lite studier, lite tv-mys och mycket "de-här-kommer-gå-kanon-bra"-tänk! =)

Pöss hej!

Ps: Familjen Fransson har träffat Sofia nu, smsade Karin. Jag är avundsjuk! Jag vill ha kommentarer också...Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0