Bekräftelse

Månda, ny vecka och nya tag. För jag har nog inte tid med så mycket annat. Möten, aktivteter och jobb hela veckan. Idag/just nu är de iaf lugnt. Vilket är skönt, eftersom de känns som lugnet innan stormen.

Ikväll har vi vårat andra Italienmöte. Denna gången med alla som ska fara. Vi ska få lite tips, se bilder, veta hur vi ska bo osv. Sjukt taggad, fast lite nervös som vanligt. Har som inte förstått att jag ska faktiskt till Italien om 2veckor. De låter fortfarande bara som en dröm. Förtom när man är i labbet och sliter. Imorgon ska vi montera drygt 100 bilder. Varje bild tar ca 4min.... De kommer ta tid. Allt måste vara klart imorgon också, jösses. Hoppas båda pressarna fungerar!

En av dom större nyheterna just nu är min antagning till Privatskolan. Förra veckan tackade jag JA till att börja den 20 oktober. Roligt, skrämande, spännande- känslorna är så otroligt blandade! Jag söker fortfarande boende, men hoppas på ett mirakel/lösning inom en snar framtid. Så att jag kan lägga upp en plan hur jag ska hinna med allt innan jag åker, och framför allt, vad jag ska hinna med.

Annars så är de mycket jobb-jobb tills jag åker till Italien. Bland annat så börjar inskolningen hos Lena på onsda och torsda. Sen har jag även 2pass inskolning nästa vecka. Sen så ska jag jobba för Elisabeth när hon åker till Turkland. Sen åker jag ju själv utomlands. Som sagt de går sjukt fort nu....! Den 19e, helgen efter jag kommit hem från Italien hoppas jag kunna lifta till Skellefteå och träffa Fia och Johnny. Ska även hinna med en tur till Övik, eftersom de inte blev något ihelgen. Så typiskt jag att alltid ska klämma in så mycket som möjligt på kort tid, men de borde fungera. ;)

Kanske blir lugnare när jag flyttat? Då får jag gräva ner mig i böckerna istället för att roa mig. Då är ju ändå Sofia borta i Tanzania och Ingela i USA. Och resten finns här hemma?

Så ser mitt liv ut just nu!

KRAM


Jag och Hanna med boken vi gjort till Sofia. Vill också ha en bok med alla mina vänner i... =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Och jag finns närmare då du flyttat ner;) Usch va mycke du verkar ha att göra..hoppas du inte sliter ut dig så du orkar dyka ner i pluggböckerna sen:) Kram kram

2008-08-26 @ 08:49:47
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0