Åhå de ligger i luften...

Åskan alltså. Himlen har varit köööl-svart, så vi väntade oss värsta vädret, men nu spricker de upp igen. Härligt.

Det är redan Augusti, helt totalsjukt kan vi väl kortfatta de som. Har inte ens hunnit hålla efter här på bloggen. Jag vet ju att ni tjuvläser trots att ni inte kommenterar...*PIK*! 

Sista veckan har mycket och inget hänt, som vanligt. Jobbat hyfsat mycket, mamma kom hem från Finland och vi hade besök torsda-sönda. Familjen Lundgren kom upp just när jag jobbade varje dag, men lite kvalitestid med barnen hann jag med. Hilde blev även lämnad själv med oss för första gången. Inte lätt, men de kanske går bättre nästa gång. Ska ner och vara barnvakt om 2 helger och ha båda barnen själv en kväll, spännande! Jag längtar! Hade även hand om Emma å Mattias blommor i en vecka. LT och Red (två små köttätandeväxter) tog självmord. Även Emmas "salladsbar". Som tack/straff fick jag en kaktus för att öva på. Hata blommor! :P

I lördas hade Sofia sin avskedsfest. Den va rolig, och jag är nöjd med min å Hannas lilla grej som vi håller på med *HIHI* Hon åker den 27:e (samma datum som jag for förra året). Har nog inte insett att vi kommer nog inte ses på minst 6månader. För när hon kommer tillbaka har jag flyttat. Denna gång inom Sveriges gränser iaf! På tal om skolan... Anmälningsavgiften är betald och mina betyg osv är inskickade. Nästa vecka är rektorn tillbaka så då får jag kanske veta mer om startdatum. Livet känns ganska ovisst just nu. Imorgon kl 18.30 är jag arbetslös igen. Så jag måste försöka strö jobba. När jag får ett startdatum på skolan kanske jag iaf kan lägga upp en plan?! Hoppas på de iaf.  Så ligger allt till...tyyyyp!

Stärkesmark på lörda? Jajjemän, vi satsar på de!

Har du ett extrajobb till övers, typ måla en cykelbod lr så, så kan jag göra de till ett bra pris. ;) Obs, tar helst inte hand om växter av säkerhetsskäl :D

Kram

Ps...bilder kommer när jag kan lägga ut dom. Just nu får ingen se dem, av säkerhetsskäl (sofia fransson). ds

Kommentarer
Postat av: Mamma Fransson

Hej Gumman!

Hur tråkigt kommer jag att få i höst utan dig å Pottlotta, har börjat inse att det är snart då ni far. Hur som helst så ta det lugnt i helgen du vet ju att det ska vara en utförlig rapport till mig personligen om allt som hänt och kommer att hända. Puss å kram mamma Fransson

2008-08-08 @ 14:07:01
Postat av: Mr Cool

"Jag vet ju att ni tjuvläser trots att ni inte kommenterar...PIK!" Nu får man höra minsann! När får man komma på alla häftiga fester ni har?

2008-08-09 @ 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0