Mmm mjukglass

Solen skiner, är det inte för underbart så säg... =) Jag är på solskens humör utan dess like. Antingen är de vädret eller Kerstin naturpiller som gör de, troligen är de en blandning! Naturpillerna/örterna är för min stackars rygg som inte har haft lätta veckor. För ca 2 veckor sedan skulle jag lägga till den, eftersom den varit sne sen före påsk. Men de gick som dåligt eftersom kroppen samlat på sig vätska för att jag var så stel. Så förra veckan gjorde vi ett nytt försök, men de gick inte då heller och jag mådde verkligen botten. Ont, stel och allmänt förstörd. Därför fick jag då örter av Kerstin för att försöka få loss de hela. Tydligen är de mjälten som är "kroppens centrum" som inte fungerat som de ska som gjort att jag blivit sämre och stelare sen jag lyfte fel. Och nu bara 1 vecka senare på dessa nya piller är jag som en ny människa i kroppen och igår knaka de till fint i ryggen hos Kerstin, så nu stundar kanske bättre tider?! Pillerna ska iaf intas en vecka till så jag får rensa kroppen

På hotellet sliter jag på som vanligt. Jobbade 10,5h i fredas. Huva vilket kaos de var och hur mkt folk som helst. Tur nog var de en av dagarna den veckan jag kunde gå, men efteråt mådde ryggen inte så bra. Inte så konstigt, men men jag överlevde iaf. De bästa med fredagen var att vi körde igång mjukglassmaskinen. Snacka om bra grej, dessutom gratis glass för personalen, farligt BRA =) Men de är banne mig svårt å få till en snygg glass ska jag tala om!

I övrigt är de bara 5 veckor kvar på min praktik, var ska jag ta vägen sen? Var faktiskt på en intervju idag. Dock var tjänsten bara 50%, men de skulle ändå kännas som ett roligt jobb. Så nu håller jag tummarna att turen ska ligga på min sida!

Nu hade jag nog inte tänkt svamla iväg nå mer, imorgon är de helg =)YEY!Okej, jag ska ge mig och bjuda på lite bilder....

image140
Jag skulle fota min cykel för att lägga ut den på blocket, då kom så klart Tyra =)
image141
Detta är min frisyr som jag klippte vid påsk, som jag lovat visa bild på.. Detta är den långa sidan.


Ha de bra!
Kram Kram

P.s: Biljetterna på Noice Makers är bokade, YEY! D.s

Kommentarer
Postat av: Åse

vad härligt att ryggen är bättre!!!!!
Håller med om att det är en konst att göra mjukglass! Jobbade oxå på ett ställe när jag var ung (som du...) & det gick mångamångamånga liter glass innan man blev riktigt haj på det!! Jag åt mig less kan jag ju berätta!! Så tryck i dig riktigt mycket en dag så kanske du inte vill ha mer sen!!
KRAM

2008-04-24 @ 20:33:15
Postat av: Camilla

Tjing! Mjukglass..ja de lät ju gott..kanske..;) Jag längtar till vårens första grillning jag, å de ser ut som att de blir ikväll...yey! Dock är dte länge kvar tills de är kväll och jag måste skriva massor massor massor innan dess..bara 5 veckor kvar tills jag förväntas ha en färdig uppsats att visa upp..HJÄLP!! Håller tummisarna om jobbet...Kram på dig kusin! Btw, håller med dig om solen.man blir glad=)

2008-04-25 @ 09:17:55
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0