Im not dead

Oj vad tiden rusat iväg. Varit påväg flera gånger förra veckan att skriva ett nytt inlägg, men haft dåliga ursäkter och struntat i de. Förra veckan var som inte så där jätte spännande heller, typ som alla andra veckor. Skulle fixa ryggen, men den var för spänd att de inte en braka till en enda gång. Ska göra ett nytt försök imorgon. Har faktiskt känt mig mer avslappnad. Dock så halkade jag till i veckan, vilket gav mer värk. Typiskt!

Iaf så har de varit fullfart i helgen... Mattias fyllde år i lördas så där kan man säga allt började. Alla syskonen kom hem och jag njöt av att ha Hilde i mina armar igen. Så mysigt! Dock blev jag inte kvar länge utan åkte iväg till lägerhyddan för nästa kalas. Jag, Elin och Linn skulle servera på Lennart Franssons 50årsfest. De var kanske 70-80pers som kom, så lite fanns de och göra. Men det är så grymt lindrit när man bara behöver ställa fram och dom får plocka själv. Annat är de på hotellet där man travar och travar. Så kvällen kändes så där lagomt jobbig. Elin och Linn hade ont i fötterna, jag förstår dom. Första veckan på praktiken var rena totyren för fötterna! Mot 23 så lämnade jag stället för att köra Emma å Mattias bla till Marias där de var karokekväll. Var med tills dom skulle hem, annars hade jag somnat hemma. Så de blev återigen en sen lördanatt/tidig söndamorgon.

På söndan blev de mer mys med Hilde och lek med Nils. Dock var nog Nils lite väl övertrött! Kvällen avslutades med städning på kyrkan och film med Elin och Viktor, skönt! Det mest deprimerande är all snö som föll igår, minst 1 dm, TRAGISKT! De mesta har tinna bort idag, så ist är de slask. Jag å Kusin har gått stora nyby i solen. Riktigt skönt och jag styrde vagnen stolt. Dock blev mina fötter dy blötta, och byxben. Så sockarna åkte i tvätten och skorna på skotorken. Ska juha dom på Body-pumpen ikväll. Värsta hurtiga dagen! Skönt iaf att vara ledig och ha en sån här dag och få andas lite själv.

Om ni undrar över rubriken så är de en av veckans mest spelade låtar på min dator. Kanon låt, som vi även kör på pumpen ibland. Hela albumet är inte så tokigt. Albumet heter Im not Dead och kommer från Pink. Nu har jag typ alla hennes skivor, najs liksom.

Nu ska jag sluta svamla...Detta inlägg skulle ju bli kort, grattis! Nu kommer bilder...

image138
Lek med mobilkameran....
image135
Kärlek..hihi!
image137
Försök att få en bra bild på både mig och Hilde..inte lätt!image136
Systrar med brorsbarn

Kommentarer
Postat av: Elin

Va fin du o Hilde va :)
D va jättelänge sen jag va inne o läste på din blogg, men d är alltid kul o läsa o vilka snygga bilder du hade från när vi va ute i stugan :)
Love!

2008-04-14 @ 21:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0