Till Åse

Eftersom du så flittigt kollar min blogg, så kan du få ett extra inlägg att läsa =)

Provade "ringa" till Övik, å vips så svarade de. Tänk ännu ett under. Åse min "sister in lay" hade just gått och satt sig där för att uppdatera sin blogg. Så kul att kunna prata bara så där. Till min besvikelse hade Nisse decka till Bolibompa. Typiskt, men vi ska prova kanske imorgon. Just nu kan jag säga att vi har "halv lek" här. De intressanta är att Lauren inte sagt något om alla rutiner, och till Sinje hade hon sagt att jag skulle göra allt själv. Tack för den televerket. Som tur är så är Sinje snäll å förstående så hon förklarar allt jag behöver veta. Skriver väl mer om hur dagen gick ikväll.

I övrigt skiner solen som den gjort varje dag sen jag kom. Skrattar bara åt er där hemma som sitter å klagar på minusgrader om nätterna, så skadeglad är jag =) Jag har ju aldrig varit utomlands så jag njuter för fullt. Hade funderingar att ta en Boston trip runt den 15:e å gratta Hanna på 20 årsdagen, men jag blev bjuden till Övik ist. Så jag dyker väl upp där runt två..haha. Skämt å sido, så kul kommer jag inte ha. Jag ska ha mitt första Au pair möte den dagen, som är obligatoriskt. Möterna är en gång i månaden, och umgås/för att dom ska hålla koll på oss. Vi kan kalla dom AA-möten (Anonym Au pairer, hehe). Tydligen finns de svenskar inom räckhåll, så ha man tur är de några trevliga folk. Hon LCC/ Au pair tanten lär väl nämna de ikväll.

Snart få jag min första lön, då måste jag börja lägga bort lite så jag kan göra nå skoj sen. Sofia tycker jag ska bli allas julklapp där hemma, ja vi lär ju se hur de går med den biten. Vem vet, innan dess kanske jag hittat min rika Amerikan å kan åka privat plan hem...HAHAHA!

Puss hej!

image27
Så här ser de ut just nu. Amanda sover, och Jesse sover där uppe

Kommentarer
Postat av: Åse

JIPPIE - ett inlägg till mig!! Vilken tur att jag kikade in på din blogg....igen!!! *kram*

2007-09-04 @ 19:31:05
Postat av: Åse

ps. inte för att märka ord eller så - men jag är faktiskt din sister in LAW...tro jag!! Eller? You tell me - det är ju du som bor i Amerikat!

2007-09-04 @ 19:32:30
Postat av: Sofia

Min idé är ju skitbra! Jag tror inte att nån skulle säga nej! Alla skulle hjälpas åt! Jag kan vara insamlare! är vi några så lyckas vi nog skramla ihoop en del!

2007-09-04 @ 21:33:49
Postat av: Camilla

Vilken söt liten bebis, kan inte va gammal den inte=) Hoppas din första dag går bra, eller borde jag skriva i dåtid..nåväl, lite lätt förvirrad vilken tid du har därborta...snart bedtime för mig iaf, för här i "kalla" Sverige och norrland är midnatt, det ha ja koll på iaf....Sköt om dig, kramisar på den kusin

2007-09-05 @ 00:07:29
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0